RSS Feed

EERST ZIGGO EN NU TELFORTELLENDE

Geplaatst op

Even een kort berichtje. Waren we vorig jaar oktober meer dan een maand verstoken van een telefoonverbinding. Sinds maandag is er geen internet-  noch telefoonverbinding meer. Van Ziggo naar Telfort is dus geen verbetering.

Dit was het even.

Het ga u goed.

Ik kan helaas niet reageren.

Locatie: de bieb in Gieten

Salut!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Getver, Annet, jullie hebben ook wel pech!
    Ikzelf had bij Hetnet trouwens pas nu al voor de derde keer in een jaar tijd flinke telefoonuitval met het zo geprezen internetbellen – waar ik dus al aardig spijt van had….
    Sterkte ermee, hopelijk gauw weer een oplossing!
    Gelukkig is tante Pos nog steeds wel heel betrouwbaar! Thanx for the card…..;-)))))
    En inderdaad, leve de bieb, daar heb ik ook al profijt van gehad bij een computercrash….
    Hartelijke meelgroenten, Bart

    Beantwoorden
  2. Hoi lief Elfje,
    Alles komt goed,
    Heb 2 jaar zonder moeten doen 😉
    Ben nog nooit zo uitgerust geweest als nu.
    Vandaar rust tot in het oneindige.
    In de onthouding van alle geneugtes des levens,
    zit de vreugde en alle liefde van, en in het leven.
    Doeggg,
    Zie de interne post.
    Tq. is verkeerd gespeld
    geen idee waarom

    Beantwoorden
  3. Antoinette Duijsters

    Hopelijk komt het snel goed, groetjes.

    Beantwoorden
  4. Nu wel Goed 😉

    Beantwoorden
  5. Smokey Robbinson

    Annet, wat een toestand om naar de bieb te moeten voor een reactie. Er zijn natuurlijk ergere dingen maar zoiets is lastig en extra belastend. Intussen maar andere (leuke of nodige) dingen doen. Elk nadeel heeft ook weer z`n voordeel.
    Hoop voor je dat `t gauw weer is opgelost.
    Hartelijke groeten,
    smokey

    Beantwoorden
  6. Catharina Anna Maria van Vliet

    Lieve Annet ik hoop dat het snel weer goed komt. Voor ons is het een reden om bij ons de huidige provider te blijven….. het gaat redelijk goed. Interenet doet het, tv doet het en telefoon doet het meestal…… en die laatst mag het van mij rustig af en toe niet doen.
    Maar helemaal niets dat is vet balen. Waarschijnlijk is Telfort zelf ook moeilijk bereikbaar?

    Beantwoorden
  7. Maria-Dolores

    hoi Annet,
    wat vervelend!
    heb je geen aardige buren waar je soms een uurtje kunt bloggen?
    iemand met een all-in-24-uur-verbinding, die dus niks extra hoeft te betalen als jij even op hun computer zit??
    in feite help je ze op die manier om méér uit hun abonnement te halen :-).
    ciao,
    keep smiling!
    Maria-Dolores

    Beantwoorden
  8. Ik hoop dat Telfort dit leest, want het is geen reclame voor de zaak… om het maar eens eufemistisch uit te drukken. Ik hoop dat het zich gauw oplost, Annet. Volgens mij woon je vrij afgelegen, dus de bieb zal vast niet naast de deur liggen.
    Lieve groet, Coby

    Beantwoorden
  9. Maria-Dolores

    @Coby,
    lekker optimistisch :-).
    dat Telfort het leest en zich dan zo schaamt dat ze gelijk een technicus sturen + een bos bloemen…

    Beantwoorden
  10. De Stripman

    Ach, jee, Annet ! Ik dacht al: wat is ze stil…;o)
    Beterschap er maar mee !

    Beantwoorden
  11. @Maria-Dolores: :-))
    Bij HetNet en bij KPN hielp het ook, bleek uit eerdere probleem-en mopperblogs.
    Je moet het ze alleen wel even laten weten dat je een blog bij de VK hebt en dat je er over schrijft of wil gaan schrijven. Het doet wonderen! Ze zijn niet happig op slechte reclame. Het heeft helaas niets met schaamte te maken, maar het is meer economisch van aard….. :-))

    Beantwoorden
  12. Schnelle Hirsch

    Ja,ik hoor dat dikwijls om mij heen.
    Voortdurend uitval enz.

    Beantwoorden
  13. Vervelend, Annet, hopelijk wordt het snel opgelost! And ‘salut’ to you too .:)

    Beantwoorden
  14. Wat naar, ik heb zelf zo veel problemen gehad, met pc en KPN, niet om door te komen, dus ik begrijp een groot deel van je boodschap, hoop je spoedig weer te lezen. xxxxxxxxxxxxxxxx
    Zie hier naast een prachtige foto, jullie kijken zo lief!

    Beantwoorden
  15. De Stripman

    @ Zilver: En ik had bijna reclame gemaakt voor die ouwe trouwe KPN. Ik heb bijna nooit problemen en als er eens iets is lossen ze het doorgaans snel op. Maar misschien ben ik gewoon een bofkont…;o)

    Beantwoorden
  16. Aad Verbaast

    Waardeloos zeg! Ik heb gemerkt dat er ook leven kan zijn zonder internet de laatste twee maanden, maar dat was vrijwillig in de onthouding.Dit wordt opgelegd.. Om tureluurs van te worden!

    Beantwoorden
  17. Telfort is net zo`n dochter van KPN als HetNet is, Planet was. M.a.w.: De service is net zo miserabel als bij het moederbedrijf, ze lezen dit blog pas over enkele maanden, redelijk snel een monteur sturen ze pas wanneer iemand twee, drie, dagen lang drie keer per uur aan de lijn hangt. De service wordt alsmaar klantonvriendelijker. Toen Tiscali nog geen Telfort was kostte het bellen met de helpdesk € 0,10 per minuut, nu € 0,30. De helpdesk was, als ik me goed herinner, elke werkdag bereikbaar van 7 tot 22 uur, zondags van 9 tot 17 uur. Tegenwoordig van 8 tot 20 uur, zondags gesloten. Hallo ja; internetten is een vol continuaangelegenheid, mensen internetten ook ’s avonds na 20 uur en zondags. De ANWB Wegenwacht is toch ook tijdens de economisch minder aantrekkelijke uren bereikbaar. Naar mijn gevoel ligt Tiscali/Telfort vaker plat dan andere internetproviders.

    Beantwoorden
  18. Komt allemaal goed…
    Maak je geen zorgen…
    Het is wel heel vervelend!
    Liefs van Afi

    Beantwoorden
  19. Er is een wonder geschiedt. Een vriend wist door te dringen tot de hoogste regionen en ziet we hebben weer verbinding.Dank lieve BOOM!
    En ieder apart dank voor reacties.
    Ik zie dat velen er mee te maken hebben.
    p.s. ik had me al verzoend met het lot, nou ja lot maar zoals Aad zegt het gebeurde niet vrijwillig.
    Dus geloof me er is voldoende leven zonder televerbindingen.
    We hebben altijd nog dat wat het altijd doet: telepathie……

    Beantwoorden
  20. De Stripman

    O, Annet, wat een ellende. Maar wat mooi dat het weer werkt. Bij mij heeft het een dagje plat gelegen en dat was al erg genoeg…;o)

    Beantwoorden
  21. Ja, goed zo, we hebben weer verbinding! :))
    Zomergroe(n)ten van Bart en Knorretje 😉

    Beantwoorden
  22. Telepathie werkt alleen als je zo als wij in sprookjes geloven.
    Als bomen konden praten, als de maan wat zeggen kon, dan zou iedereen weten hoe het ooit begon. Gelukkig kunnen bomen niet praten, maar wel fluisteren. fluister dan ook heel zacht nu in je oor. Je bent geweldig in alles wat je bent. Gewoon een Elfje dat voelsprieten heeft die mijn wieken doen klappen. Als mijn boom dan maar wel blijft staan 😉
    Welkom terug op Vk. Kun je weer mooie gedichten posten.
    Doegg lief klein elfenkoningin kom je ook nog eens bij mij buurten, gaan we samen in het sprookjesbos wandelen. Het is daar fijn en heel rustig kunnen we samen genieten van al het moois. En dan zingt de nachtegaal voor ons zijn mooiste lied vanuit de takken van mijn boom.
    Doegg
    tot de volgende keer maar weer, en denk er om snaveltje toe en vroeg naar bedje toe. Ga maar lekker dromen. Ik zal over je waken net als bij alle andere lieve elfjes waar het ooit een keer mee begon.
    Liefs, uit de takken van mijn boom
    The Tree

    Beantwoorden
  23. Voor The Tree:
    Bomen zijn gedichten
    die de aarde schrijft
    tegen de lucht
    (één van mijn boomverzen)
    Een elfje was aan
    ’t balen
    ze moest haar paddestoelen
    nog betalen
    ja, ook elfjes kunnen falen
    ook al zijn ze fijn en rank
    maar nu betaalt ze gewoon
    per elfenbank
    (één van mijn paddestoelverzen)
    :*)

    Beantwoorden
  24. bel die telfort op en zeg dat ze als de wiedeweega aan de slag gaan anders stap je weer over naar Ziggo.
    meestal helpt dat wel op de korte termijn

    Beantwoorden
  25. Paco: wat denk je dat we gedaan hebben:)
    Maar het is weer in orde:))

    Beantwoorden
  26. jeetjemina

    Dat is toch een treurige toestand!
    Ik zou maar iets sterks in je glaasje GIETEN!!
    gr eva

    Beantwoorden
  27. nou ja Eva:))

    Beantwoorden

Geef een reactie

