RSS Feed

~ GEEF ME DE STILTE ~

Geplaatst op
 goudrood

 Geef me de stilte
geef me de tijd
zoekend naar rood-
gouden bloemen
om me te verrijken
in zacht satijnen
woorden

annette ©

kunst: internet

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Goedemorgen lieve Annette,

    dit is een mooi poweempje, een echte Annette…
    geef me de stilte… geef me de tijd
    Ik denk, dat jij alle ingrediënten al in huis hebt…

    Dagdag…
    Dikke kus van Marlou

    .

    (ik kan niet “liken”: weet m’n gebruikersnaam niet meer van WP)

    Beantwoorden
    • Dank Marlou, deze vond ik op de terugblikken van FB. Beetje zonde om weg te gooien. Het is een raar sysyeem met FB gekoppeld aan WP.
      Geef mij maar de eenvoud.

      Mazzel en Broche voor de hele misjpooche, Annette X

      Beantwoorden
  2. Dank voor de leuks, Rob, Hennie, Vera, Hanneke, Peter

    Beantwoorden
  3. Ik gun je het!

    Beantwoorden

Geef een reactie

