RSS Feed

* VrijHeid *

Geplaatst op

draven

teugels zoeken
paard
paard dat mij
meeneemt
uit dit houten
hobbelland
naar een verlichte
winkelstraat
waar ze hooi verkopen
en stro
ik flaneer als vroeger
sta te hinniken
van de lach
ontsnapt aan de
wortel die je me
voorhield
nooit kan ik meer
terug
er draaft een paard
in mij
dat is ontspoord

tekening&gedicht Annette Lemaire ©

Bewaren

Bewaren

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Wat een veelzeggend gedicht. Ik herinner mij dat jij tegen Sofie Timmer zei dat jij van paarden hield. Jezelf ermee vergeleek. Alleen het (door) draven ging niet meer zo hard. Echte Annet humor!

    Beantwoorden
  2. echt jij, en je zegt het heel sprookjesachtig en beeldend…. en daaronder…. het bezielde stofje

    Beantwoorden
  3. Zorg goed voor jezelf!

    Beantwoorden
  4. snuif wat rust
    vind een flank
    een hand aan je teugel

    grfrap

    Beantwoorden
  5. Hello dear!

    er draaft een paard in mij, dat is ontspoord…

    Oei!
    Lijkt me heel onrustig…

    Geef die onrust maar aan de aarde of aan Silke! Hoewel…
    nee niet aan Silke.
    Laat die maar lekker zijn…

    Dagdag…
    Hou je haaks!
    X, Marlou

    .

    Beantwoorden
  6. Annette,mooie dichtwoorden van wat er in je leeft………
    grappige tekening!
    lieve groet
    Christiene

    Beantwoorden
  7. Wat een mooie verbeelding, Annette
    van je binnendier 😉

    Beantwoorden
  8. Dag lieffie,

    ik ga even blogstoppen, dus…
    heb het goed in deze tijd…
    We gaan gelukkig weer richting langer licht…

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden
  9. Het einde jaar is al weer in zicht, lieve Annette kom je fijne feestdagen wensen
    een goed en gezond 2017
    lieve groet.
    een dikke knuffel….tot……
    Christtiene.

    Beantwoorden

Geef een reactie

