RSS Feed

HIJ KON HEEL SNEL KWAAD WORDEN

Geplaatst op

boeket campanula 2016 bloomon.JPGDan moet je toch wel iets gedaan hebben, merkt drs. P. op.

Dat is het hem juist. Hij wilde komen en dat kwam me op dat moment niet goed uit.

Twee dagen van te voren bellen, overrompelde me.

Moest er even over nadenken. Wanneer hij de volgende dag weer had gebeld had het zo gekund.

Het was voor het tweede jaar dat hij wilde komen.

Stom van me achteraf gezien.

Maar ja achteraf is mooi wonen…..

Hij kon heel snel heel kwaad worden.

Van de ene op de andere dag belde hij niet meer.

En daarvoor elke dag!

M’n hart brak en als je het hart van de Romanticus breekt…wanneer je haar beroofd van het mooiste wat ze heeft, namelijk haar intense liefde……berg je dan maar……

Ik kon niet meer lopen, letterlijk niet meer vooruit…..

Ik schreef vlammende mails.

En dat twee jaar lang.

Ben zelfs nog naar zijn huis gegaan om het uit te praten.

Ik zag hem zitten in de huiskamer en daar stond ik met mijn fles wijn in een tasje.

Een rit van bijna drie uur!

Ik heb zijn kat nog geaaid.

En er was geen vrouw hè….wel een romantisch uithangbord met hun namen erop.

Wat dáár aan de hand was……

 

Kom ga zitten Netje zegt Paul, laat nog eens wat foto’s zien.

Hier ik zal wat voor je inschenken….lieve schat.

Samen gaan we zachtjes zitten.

Zeeuws knoopje dichtbij

Zeeuws knoopje in de tuinen van De Buytenplaats in Eelde

Rupsen kruiskruid 2016

Rupsen kruiskruid 2016  in toene

 

 

 

Bewaren

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Bedankt voor de mooie bloemen Annet, wat een schoon boeket.
    Een verdrietig verhaal,met enkele regels met een glimlach……..?
    je foto,s zijn zomers mooi!!!
    veel liefs gewenst………….
    Christiene.

    Beantwoorden
  2. Dank Peter en Hanneke voor de like!

    Beantwoorden

Geef een reactie

