RSS Feed

·ï¡÷¡ï·Het gehakt scharrelt·ï¡÷¡ï·

Geplaatst op

Het gehakt scharrelt wat door de keuken. Ik moet het nu echt aanmaken met wat verkruimeld oud brood, een ei en wat peper en zout. Of ik nu handschoenen aantrek of niet het blijft een enge glibberige bezigheid. Maar ja ik wou tomatensoep voor drie dagen maken en eventueel wat losse balletjes voor bij de groenten en bataten. Of misschien bij de spaghetti. Ik heb een mooie pot frisgroene basilicum én nog meer: een pot peterselie. Wat een rijkdom. Ik ben nog niet aangespoeld….nog .‪niet verdronken……

✲´*。.❄¨¯`*✲。❄。*。¨¯`*✲LOVE✲*`¯¨。*。❄。✲*`¯¨❄.。*´✲

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ik hou mijn adem even in…dan kun jij even uitblazen
    lfsfrap

    Beantwoorden
  2. Degelijk recept om gehakt klaar te maken🙂.

    Beantwoorden
  3. Annet, dat zijn nog eens kunstgrepen, in de keuken!

    liefs een zonnig groetje.
    Christiene.

    Beantwoorden

Geef een reactie

