RSS Feed

Lenteprikkels

Geplaatst op

 

Wolken met zon 28.1.2016

Wolken met zon 28.1.2016

Opdracht van de fotoclub op Facebook:

Af en toe een
winterprik
dan weer een
lenteprik
Een cocktail aan
temperaturen
Gelukkig heb ik
een huis met muren
Een huis van steen
Dit wens je toch
iedereen

Met zicht op
een hemels wolkendek
en een lieve zachte
visjesgek

 

Fotodicht Annette Lemaire ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Een heerlijk winter gedicht Annet met een lenteprik
    laat maar komen ik ben re aan toe.
    Een mooie foto met een zonneke!
    Wens je een warm rest weekend
    liefs groetjes Christiene.

    Beantwoorden
  2. Dank voor de ‘like’ Anne Mieke

    Beantwoorden
  3. prachtig!
    ik hou wel van die prikken…

    Beantwoorden
  4. Dank Cor, Peter voor de ‘laaik’

    Beantwoorden
  5. Een seizoen per dag
    Het weer speelt Ezeltje-prik
    Met de Franse slag🙂

    Beantwoorden
  6. Hi dear,

    mooi die zin: een huis van steen dat wens je toch iedereen.
    Inderdaad… wat zijn wij gezegend met ons mooie dak boven ons hoofd en
    onze lekkere warme kamers.
    Maar dat neemt niet weg, dat ik ook heel erg naar de zon verlang…

    Dagdag!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden
  7. Ik ben niet bang voor prikken, maar eens is het genoeg en mag de lente echt komen.

    Beantwoorden
  8. ik zie waar ik hier kan reageren – dankzij je prikkelende woorden op VK – mooi geheel, ook die graatmagere tak

    Beantwoorden
  9. Ha Annet, op wat winterprikken na, de is lente is nabij.
    weekend groetje……
    liefs Christiene.

    Beantwoorden
  10. Annet, vroeg me af wat niet waar is?…….. nog lang geen Lente..
    slaap lekker voor straks.
    Groetjes Christiene.

    Beantwoorden
    • Annet ik weet nu wat je bedoeld,……denk ik.
      fijne zondag
      lieve groet Christiene.

      Beantwoorden
      • Christiene, gister kon ik via mijn blog niet reageren….ik reageerde op ‘ogen zijn de spiegels van de ziel’. Eigenlijk best een interessant onderwerp….Het mag geen naam hebben maar toch ‘het sneeuwt hier licht’🙂 Heb een goeie dag. Dag!🙂

Geef een reactie

