RSS Feed

ooo M’n ogen sparen ooo

Geplaatst op

ogencollectie

Even rustig aan.

Moet m’n ogen sparen.

En om te lopen: wie geeft me een golden retriever?

🙂

 

Dasja okt 2014

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Dank Peter en dank Astria!

    Beantwoorden
  2. Niet te veel achter de pee cee :-).

    Beantwoorden
  3. Mooi blog!

    Nee, een lieve Golden Retriever heb ik niet voor je.

    Vriendelijke groet,

    Beantwoorden
  4. Ja, het is belangrijk om zuinig op je ogen te zijn, ik spreek ook uit ondervinding.
    Sterkte er mee Annette, en hopelijk verbetering, en minder last….
    Overbelasting door te lang achter het beeldscherm is hier ook zo’n sluipmoordenaar…

    Beantwoorden
  5. Helaas… ik heb geen Golden Retriever voor je… (en wat zou ik graag weer één willen hebben, net als jij), maar wel een leuke Boaz 😉 Dat beeldscherm-turen is zeker niet fijn voor je ogen. Wees er zuinig op, Annette!

    Beantwoorden
  6. Dank Peter, Altijdmooiweer en Astria dank voor de ‘laaik’ !

    Beantwoorden

Geef een reactie

