RSS Feed

Wat te doen als je wel een robot bent….

Geplaatst op

‘Bewijs dat je geen robot bent’ staat er op sommige blogs bij het reageren. Je moet dan een getal met letters invullen (die soms niet te lezen zijn).

Maar wat doe je als je wel een robot bent….

Daar houden ze geen rekening mee hè 🙂

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Haha…..
    Jij bent in elk geval geen root!!

    Beantwoorden
  2. Een getal met letters invullen, dat doen we allang niet meer.Hooguit bij het restaureren van een comtoise.
    En die robots zijn sowieso digitaal ingesteld.

    frifrafratsen

    Beantwoorden
  3. Als je wel een robot bent, heeft je programmeur vast wel iets bedacht om die captiva te omzeilen :-).

    Beantwoorden
  4. ’s Morgens als ik uit m’n bed kom en naar het toilet ga, voel ik me een robot ;-D
    Salu2 Albert

    Beantwoorden
  5. En hoe zit het met zombies? Soms voel ik me namelijk zombie. Een sloot koffie is meestal de remedie

    Beantwoorden
  6. Mogge Annette,

    gedoe gedoe…
    En dat om allerlei ongewenste reacties te weren.
    En dat snap ik wel: niet iedereen is “gediend” van 50 reacties, die gaan over tandpasta, condooms of andere dingen. Per dag dan hè…

    Ik ken iemand die daar razend over wordt.
    Ik niet.
    Maar ik heb wel ergens iets ingesteld, dat het onmogelijk maakt om te “roboteren” op mijn blog.

    Want ik wil jou niet missen, en Mario wil ik niet missen, en Dienie … en … en…

    dag lieffie…
    Blij dat jij geen robot bent en ook nooit zult worden.

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden
  7. Dank Bert en Rob voor de ‘leuk’ 🙂

    Beantwoorden
  8. Annette,we blijven alles zelf doen en houden de robots
    als het kan buiten de deur………..
    groetjes Christiene………

    Beantwoorden
  9. Lieve Annette,wens je vrolijke Paasdagen!
    eitjes in veel kleuren, ik doe er voor jou ook een zonnetje bij
    liefs paas groetjes Christiene.

    Beantwoorden

Geef een reactie

