RSS Feed

* Ik ontvang geen bericht wanneer jullie iets plaatsen *

Geplaatst op

Het is al een tijd zo maar nog erger sinds Harko opeens, zonder overleg, overschakelde op een andere provider. ‘Hoe kun je dat nu doen’ zei ik op verontwaardigde toon. ‘Ik zit overal aan vast, zelfs m’n weblog’ Hij rende naar boven om het weer recht te zetten maar alles was al in gang gezet. Eerst zat ik er weer eens verslagen bij. Hij kwam naar beneden en zei dat ik een ander e-mailadres kreeg. “Oh my God” Nergens kon ik nog terecht en ik was m’n adressenboek kwijt. Ook de maandelijkse kleine giften aan de Dierenbescherming, Greenpeace en nog wat, weg!

Weer had hij gehandeld zonder rekening te houden met een ander. . En die ander was ik.

Het viel samen met nog meer zaken die stress veroorzaakten. Het komt altijd op mij neer want vrienden heeft hij niet. Een Einzelgänger, een Lone Wolf. Eén van die andere’senuw’ zaken werd veroorzaakt door ook zo’n eenzame wolf. Waarvan de pijn nog nagalmt in donkere duistere gangen waar ik niet thuishoor. Heb nu al twee nachtmerries gehad. M’n innerlijke bezems zijn hard aan het werk.

De bloeddruk steeg tot ongekende hoogte.

En het gevolg was een trombose in het linkeroog.

Langzaam komt het licht terug door injecties in het oog.

Liefdevolle en toegewijde verzorging in het Refaja in Stadskanaal.

Welnu dan weten jullie wat van de oorzaak bloggers!

***lichaam en geest zijn één***

Sneeuw met boerderij 2015

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Jeetje, wat vreselijk naar, Annet! Veel sterkte x

    Beantwoorden
  2. Wat sneu nu weer voor jou, Annet. Wel fijn dat je ook zoveel liefde ontvangt, zodat het letterlijk weer lichter wordt in je leven. Even technisch: kan je voor jouw blog het mail-adres niet veranderen in jouw nieuwe adres? Dan ontvang je weer berichtjes. Ik lees jouw blogjes toch wel hoor, ondanks dat ik niet zo vaak reageer. Liefs!

    Beantwoorden
    • Ja dat heeft Harko 🙂 veranderd. Reacties ontvang ik wel. Maar niets wanneer iemand een nieuw blog plaatst waarop ik geabonneerd ben…Mijn blogberichten worden wel ontvangen……Mogen wij weer eens in Emmen komen? Met een pb’tje 🙂 Dank voor je reactie ❤

      Beantwoorden
  3. Sterkte!
    Bemoedigende groet,

    Beantwoorden
  4. Zeer vervelend allemaal.

    Beantwoorden
  5. Ja, vervelend om te horen…sterkte…

    Beantwoorden
  6. Dank voor je ‘leukje’ Peter

    Beantwoorden
  7. Wat erg om te lezen Anne, ik hoop dat alles goed komt.

    Beantwoorden
  8. via het contactformulier (per ongeluk actief gemaakt) van Hanneke Jongeling:

    Als kleine troost een citaat uit het boek De Vlindertuin van Hans Peter Roel, dat ik net vanmorgen las:

    ‘Een boom kan niet alleen leven van het licht van de zon, maar heeft ook de duisternis van de aarde nodig om te wortelen en zich te voeden. Dat geldt ook voor een mensenleven. Je kunt niet groeien als er geen duisternis in je leven is. Dat is een natuurwet en tevens ons lot als mens.’

    Beantwoorden
  9. Reactie via het mailformulier:

    Marlou: Reactie: Ohohoh… jij arme Annette…
    Ik dacht al..
    waar blijf je nou?!

    Maar ik snap het nu.
    Er is duidelijk geen overleg geweest en dat moet er toch wél zijn.

    Zeg maar tegen je hubbie, dat Marlou gezegd heeft, dat er meer overleg moet zijn in belangrijke zaken die gedeeld worden…

    Toch?!!

    Dagdag…
    hou je haaks…

    Dikke kus, Marlou

    Beantwoorden
    • Lief Marloutje, heb het zo geplaatst. Bloggen is niet niks hè. Ja als het goed gaat.
      Wie weet gaat er ooit nog eens een kier open.
      In ieder geval heeft hij nu iets opgezocht over ademhaling via Happinez.
      Kunnen die keukenrollen eens uit zijn neus….
      Yoga-oefeningen.

      Lieve kus van Annet

      Beantwoorden
  10. Lieve Annet, soms zit er meer tranen achter een blog
    als je zou durfen denken………………….
    ik maar denken, Annet is druk met F-B…
    maar gemist heb ik je wel…….
    ik hoop voor jou dat het gauw goed komt.
    De regels die jij hier boven schrijft…..over de boom..heel mooi !!
    …..denk aan je !
    groetje knuffels
    Christiene……….

    Beantwoorden
    • Christine, op FB ben ik nog. Daar zit ik o.a. bij twee fotoclubs. Wauw wat maken mensen mooie dingen.
      Ja daar krijg ik ook geen notificaties meer van wat ik plaats op dit blog en van de fotobladzijden.

      Dagelijkse gedachte:

      Tranen hebben iets heiligs.
      Ze zijn geen teken van zwakte maar van kracht.
      Ze zijn boodschappers van groot verdriet
      en van onuitsprekelijke liefde.
      Washington Irving

      Zoek nog altijd naar het mooie en wat je leven verrijkt.
      En daar is zoveel van te vinden.
      Nou ja.
      Dank voor je reactie en ik kom even langs:)
      Liefs~!

      Beantwoorden
  11. Startdust,
    beterschap voor jou!
    lfsfr

    Beantwoorden

Geef een reactie

