RSS feed

* * *DE DIRIGENT* * *

Geplaatst op

Eik met huid 2014

mis de armen
van je stem
je handen die me
streelden
mijn ziel mijn
zijn

je stem die
mijn hart
masseerde
tijdens het rusten
terwijl jij
musiceerde en
mijn voeten
kuste

ik denk zeven
jaar terug
morgen ben je
jarig

foto&gedicht:annette ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Mooie eerbetuiging.

    Beantwoorden
  2. dank Peter voor je ‘leuk’

    Beantwoorden
  3. C’est le ton qui fait la musique….la votre

    Beantwoorden
  4. wat schrijf je toch mooi
    over kennis aan een boom
    delen van zijn verlies

    Beantwoorden
  5. Heel mooi, illustratie sluit goed aan

    Beantwoorden
  6. Prachtig gedicht Annet………graag gelezen
    de boom heb je mooi in beeld gebracht.
    wens je een fijne zondag……..
    hier is regen………
    liefs een groetje Christiene.

    Beantwoorden
  7. Dank voor de ‘likes’ ❤

    Beantwoorden
  8. Die grote sterke boom levert toch maar mooie gedichten op ♥ e c

    Beantwoorden
  9. Buenas dias vrouw…

    ik voel steeds zoveel verdriet bij jou.
    En daarom stuur ik je nu:

    Licht

    Liefde

    en

    Harmonie…

    en een dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden
    • Vooral nu alles weer wordt opgerakeld
      en kan het niet afronden, krijg geen
      antwoorden op open vragen…
      En door iets wat met recht te maken
      heeft wordt ik er steeds aan herinnerd…..
      En van m’n ‘aaige’ ben ik echt vrolijk!

      Dank voor het meeleven……

      Beantwoorden
  10. mooie dingen zijn ook lastig weg te leggen
    die koester je het liefst zo lang mogelijk

    Beantwoorden

Geef een reactie

