RSS Feed

* * * TROOST DOOR TROUW * * *

Geplaatst op

warme trui

Dagblad Trouw troost vanmorgen.

“Artsen stellen vast: echte kluns is bijna altijd man’

en:

uit een artikel door Adri Vermaat:

S. heeft een zeer

beperkt vermogen

om gevoelens

van zichzelf en

van anderen te

begrijpen en te

verwoorden

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Om te voorkomen dat ik teveel een kluns ben geef ik alleen een:

    Vriendelijke groet,

    Beantwoorden
  2. Ja, noem dat maar een troost… 😉

    Beantwoorden
  3. Er zijn uitzonderingen!

    Beantwoorden
  4. Tja, mannen… soms zou je ze… – maar die foto is fantastisch! Ben jij dat? ik ga hem van je lenen!

    Beantwoorden
  5. Ha Annet,de kluns staat bijna elke dag in de krant……..glimlach…………….
    Die trui heerlijk…. ik ben er wel en ik ben er even niet
    Heb jij model gezeten?……..top….model.
    weekend groetje Christiene……………….

    Beantwoorden
  6. Mooie foto! Klunzige groeten van Apie.

    Beantwoorden

Geef een reactie

