RSS Feed

* De mooiste *

Geplaatst op

Die derde foto van linksonder bovenaf naar opzij vind ik de mooiste 🙂

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. En nu kan ik je niet volgen …..
    Vragende groet,

    Beantwoorden
  2. Lange neus naar Facebook?

    Beantwoorden
  3. Heee gekkert!

    ik vind de eerste foto het mooist!
    Zo’n diepte aldaar in zit.

    Whoeoeohaaaaaaa…..

    Kufje, Marloulou

    Beantwoorden
  4. Zó negatief!
    Dat ken ik niet van jou…

    grfr

    Beantwoorden
  5. Ha Annet,ik denk aan een nieuwe bril
    ik vind vier en vijf wel mooi,of doe toch maar de laatste…..
    Ik wens je een fijn en gezellig weekend
    misschien toch een foto?
    liefs een groetje Christiene.

    Beantwoorden
    • Ha Christiene, dat is ook zo wat, m’n foto’s en plaatjes komen hier heel klein te staan. Er moet even een techneut bij…..Het blog van gister haalde ik weg. Teveel zelfbeklag. Maar de Tarot bestaat gewoon. Het bewijst zichzelf….Kijken of ik jouw blog kan bereiken…..Facebook werkt gelukkig wel (heel soms een probleempje)…..Goed weekend Christiene! x

      Beantwoorden

Geef een reactie

