RSS Feed

* STIL *

Geplaatst op

HET IS ZÓÓÓÓÓ STIL

ALS JE GOED LUISTERT

HOOR JE DE LETTERS

OP HET PAPIER.

Annet ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ha Annet, het is zo stil !…………………bij jou
    dat ik even de stilte kom verstoren…………..
    fijne…..zon-dag.
    groetjes x jes……Christiene………..

    Beantwoorden
  2. Christiene daar vloog m’n reactie….Ik reageerde anders nooit, is begonnen bij het Volkskrantblog, zoveel mogelijk reacties en je steeg op de voorpagina….Heb geen tamtam gemaakt voor dit stille 🙂 Zonnegroet terug x

    Beantwoorden
  3. Het is nooit stil in de stad. Helaas.

    Beantwoorden
  4. I know….er was ook geen sprietje wind……

    Beantwoorden
  5. Hallo lieve schat!

    …. sttt…
    ik kom de stilte even verstoren met mijn getyp.
    Tikketikketik…
    wat een herrie in stilteland…
    Tikketikketik…

    Ik denk dat ik maar ga… Ik voel em zo’n rustverstoorder…
    Tikketikketik…

    Dagdag…
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden

Geef een reactie

