RSS feed

^ MUTS ^

Geplaatst op

‘Ben bezig met een boodschappenbriefje’ zeg ik nog.

Ik hoor hem weggaan.

Nee hè, denkt ze.

Maar hij is weg, echt weg.

 

Omzien in verbijstering, telkens weer.

Misschien heeft hij er zelf nog aan gedacht, hoop ik tevergeefs.

Nee, geen sla, geen brood, geen eieren, geen paracetamol.

 

Opnieuw gaat hij met de auto naar het dorp verderop.

Eindelijk: daar is de pijnstiller.

Door de gebeurtenissen van de afgelopen tijd loopt ze weer moeilijk.

Het begin gaat wel maar dan loopt ze ‘vast’ een ander woord weet ze er niet voor.

 

Fibromyalgie: leven in permanente stress.

Er zijn geen medicjnen voor.

Alleen pijnstillers.

Ze had, ondanks alles zo gehoopt dat hij daar aan zou denken.

Zou hij ooit, ever, rekening houden met haar?

 

Ze moest denken aan het boek dat ze ooit kreeg van een vriendin van Oliver Sacks.

‘De man die zijn vrouw voor een hoed aanzag’

 

Die vriendin had het al gezien.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. een hele zachte, tedere knuffel voor jou!

    Beantwoorden
  2. Een mooie post over het Hunzedal kwam even voorbij.

    Maar hier plaats ik een:

    Bemoedigende groet,

    Beantwoorden
  3. de ik- en zijvorm door elkaar gehaald…..

    Beantwoorden
  4. Dag lieve schat…

    konden woorden maar werken als paracetamolletjes…
    Dan stuurde ik je elke dag een pilletje…
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden
  5. Op lucht
    kussen
    wil ik je dragen
    om je
    wat
    op te luchten
    met wat
    lichtheid
    en
    gemak.

    grfrp

    Beantwoorden
  6. Annet, op afstand….. lieve woorden …..
    de pillen paracetamolletjes…..
    alles goed bedoeld…..
    van mij een dikke knuffel
    liefs een groetje….. of het helpt…..
    Christiene…….

    Beantwoorden

Geef een reactie

