RSS feed

·÷±‡± PLAS- STIK ·÷±‡±

Geplaatst op

Van alles wat er was blijft er nu over: tevredenheid en acceptie.

Het leven te fotograferen zoals het zich aandient.

De kleuren vager, het tempo trager.

Niemand zal dit bericht ontvangen.

Ik stop het in een fles en gooi het in de veenzee.

Zo boven zo beneden.

Geaccepteerde bezorgdheid.

Plastick.

 

 

bosmens hortus 2014

gras

halmpje juni 2014

rozen raadselig 1.6.2014

Het was goed zo.

Tot ziens op Facebook.

https://www.facebook.com/annette.lemaire.7

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. ik ben niemand want ik kreeg dit bericht… 😉
    mooie foto’s…

    Beantwoorden
  2. Hoe kan het….je bent ook uniek: ook in het hebben van mijn nieuw mailadres (snif)

    Beantwoorden
  3. De boom op de eerste foto vind ik mooi.
    Zoals ik ook de derde foto prachtig vind.

    Begrijp ik dat goed dat je stopt met dit blog?

    Het facebooken heb ik langer terug gestopt.

    Het gaat je goed, met of zonder emailadres.

    Vriendelijke groet,

    Beantwoorden
  4. Ik zie zelfs dit blogje incluis de mooie foto’s ook, zonder mailadres.
    Dus goed doorgekomen.
    Mooi weekend Annet.

    Beantwoorden
  5. Zonder problemen gelezen.

    Beantwoorden
  6. Annet je bericht is binnen gekomen
    je foto,s zijn wonderschoon!
    puur de natuur…..
    Ik wens je een even zo mooi weekend….
    liefs een groet ….
    Christiene.

    Beantwoorden
  7. open(face)book

    jij goede tovenares
    ik hang aan je

    lfsfr

    Beantwoorden
  8. Dag lieve Annette,

    misschien lees ik het fout
    Maar…
    Ga je stoppen met je blog??
    En alleen verder met FB?

    Dat zou heeeel jammer zijn!!
    want zulke mooie fotoos wil ik niet missen…….

    KUS! Marlou

    .

    Beantwoorden
  9. Begrijpen wij het goed dat je gaat stoppen met je blog en dan alleen verder op Facebook?? Gewoon allebei aanhouden, dat doen wij ook.
    Salu2 Albert
    P.S. Onze invulling van de ‘thursday challenge’ deze week zal jij wel mooi vinden.

    Beantwoorden
  10. Bonjour Annetteke…
    je maakt zulke mooie blogs…
    Ik zou zeggen: zoek een ander adresje.
    Kom gezellig bij blogspot en laat niet merken dat het van jou komt.
    Behalve dan aan je trouwste webbies…

    ideetje??

    XXX, Marlou

    .

    Beantwoorden
  11. Ola Marlou,

    Ben niet bang voor de kwaaie stalker hoor.
    Hoewel hij nu wel iets heel raars heeft gedaan……
    Dit zou ik het liefst wereldkundig willen maken, zóóó ziek, zielig…..
    Dit blog is nu elf jaar oud.
    Ik zal nog wel bloggen maar kan op FB veel kwijt.

    ❤ van Annet

    Beantwoorden
  12. Annet, tussen de regels door……
    maar ik hoop dat je wel blijft bloggen.
    zomerdags groetje
    Christiene.

    Beantwoorden
  13. Annet wat ik ook probeer een mailtje jou kant te sturen gaat niet lukken.
    sorry ik had de regels onder de rozen niet eerder gezien of gelezen.
    liefs groetjes Christiene.

    Beantwoorden
    • Christiene dat klopt……ben m’n hele mailbestand weggeraakt….
      Was aan het verzamelen en toen en toen nam husband een andere provider, zonder overleg en kreeg ik een ander mailadres……
      annetlemaire@telfort.nl

      Beantwoorden
      • Met mijn blogverhuizing raak ik misschien ook wel mijn blogvrienden kwijt.
        Ook is het een hele ontdekkingstocht om aan deze site te wennen.

        Maar de poging is daar, wel op advies en eigen keuze.

        Vriendelijke groet,

Geef een reactie

