RSS Feed

IK GAF JE ALLE NAMEN

Geplaatst op

DE  WIND FLUISTERT

AAN DE RAMEN

DE REGEN KLIMT

PARELEND NAAR

BENEDEN

JE BENT ER WEL

JE BENT ER NIET

IK GAF JE ALLE NAMEN

IN VERLIEFDE OVERVLOED

SLAAP IK DE DOOD TEGEMOET

 

Annette ©

 

 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Een mooi einde van een prachtig gedicht.

    Beantwoorden
  2. fra luistert…
    en fluister je wakker
    genietend van je overvloed.

    grfrp

    Beantwoorden
  3. Annet,ik lees je gedicht van boven naar beneden…

    en weer terug en het is zo mooi!

    Fijn weekend met een zonnetje

    liefs een groetje Christiene.

    Beantwoorden
  4. Heel mooi! Dit gedicht loopt over van verlangen …

    Beantwoorden
  5. De typografische vormgeving vind ik mooi,
    al zou ik zelf alleen maar kleine letters en
    juist niet enkel kapitalen gebruiken. Ook
    dat is natuurlijk eenzijdig.
    De taal is pittig, loopt best lekker, maar
    de laatste regel vind ik te zwaar al
    slapen we natuurlijk allemaal altijd de dood
    tegemoet.
    Je kunt natuurlijk ook zijn of haar komst tegemoet
    slapen, dan slaap je leven tegemoet…

    Als je de laatste zin gewoon weglaat,
    is de symmetrie volmaakt…

    Beantwoorden
  6. marjolijn1

    Dit zijn mooie woorden…!!

    Beantwoorden
  7. Voldaan

    Je proeft de adem
    Van de liefde in de lucht
    Tot in het amen

    Beantwoorden
  8. Zwaar einde, maar je kunt het ook lezen als een liefde die tot in de eeuwigheid blijft duren.

    Beantwoorden
  9. Prachtige laatste twee regels!!

    Beantwoorden
  10. Prachtig gedicht van de eerste tot de laatste letter .. (Y)

    Beantwoorden
  11. Annet bedankt voor je berichtje
    ik heb hier nog niets bijzonders gemerkt…
    lief dat je even laat weten.
    Zonnige maandag…
    liefs groetje Christiene.

    Beantwoorden

Geef een reactie

