RSS Feed

Groene gewassen die gaan bloeien

Geplaatst op

Ziek

zwak

misselijk

 

Kortom depressief van alle ellende die over het land en door mij gaaan

en alles dat kapot gaat…..

 

en dan toch dit: een uitbundige bloei van de laurierkers …….

En dan nu weer een hypericum (een zonnestraal in tabletvorm)   ter inname……

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hypericum (St. Janskruid)

 

 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. In de luwte zoemen de nectarhalers hun ronde door mijn tuin.

    En lekker drink ik een kop verse muntthee met een druppeltje honing.

    Vrolijke voorjaarsgroet,

    Beantwoorden
  2. en zo vinden we altijd wel iets moois om ons aan op te trekken…
    zacht knufje…

    Beantwoorden
  3. Jaques Neefs

    Wassen doet ze goed

    Beantwoorden
  4. zwartgallige retoriek en vuurrode repliek
    met al onze praatjes tegen elkaar in de grotten van de politiek
    gaan we straks mooi op in die groene werkelijkheid
    het enige wat we mogen hopen
    dat we in gedachten door blijven trillen
    als het in zichzelf pratende deel van de natuur die alles en iedereen overleeft

    Beantwoorden
  5. Ik hoop toch dat je tussen alle bedrijven door ook kunt genieten van al het moois wat er nu allemaal uitkomt…!!

    Beantwoorden
  6. Marjolijn, ik ga eens schrijven over dat woord genieten….het verliest aan kracht door het te pas en te oppas…..er zijn zoveel sferen, stemmingen& gevoelens….laten we niet vergeten die te beleven…..

    Beantwoorden
  7. ooit bloeide de laurierkers eenmaal vaag maar nu!

    Beantwoorden
  8. Dag lieve schat…

    Geef er maar even aan toe.
    Maar niet te lang hoor…
    Dan moet je er wat aan doen.
    “Niet morgen maar nu” gaan lezen
    Of PRI gaan doen.
    Anything, als je maar wat doet.
    En het St.Janskruid dus ook niet te lang gebruiken.

    Lieve schat…
    Het komt allemaal weer goed.
    Als je je maar niet verzet.

    Ik stuur je licht, liefde en harmonie.
    En ik plaats nu, ja NU, een reikidouche boven je hoofd.
    Voel maar.
    Komt het al binnen???

    dag dag…
    XXX, Marlou

    Beantwoorden
    • Marlou goedemorgen 🙂
      In dit stukkie nam ik alles mee van het nare (dit geschifte kabinet met de onmenselijkheid, het kapot gaan van m’n laptop, m’n fototoestel, het massaontslag en, en……) tot de uitbundige bloei van de laurierkers (die bloeit nooit) maar door de warme winter……Nu ik alles van me afgeschreven heb gaat het weer hoor 🙂 s m i l e

      Beantwoorden
  9. Dank voor de ‘like’ Jan!

    Beantwoorden
  10. Gaat het alweer beter?

    Beantwoorden
  11. Ha Annet,soms word alles te veel…ik hoop dat het weer beter met je gaat
    met alle lieve wensen en een knuffel van mij
    als ik kon zou ik voor jou de zon laten schijnen…..
    liefs en een groetje van mij.
    Christiene.

    Beantwoorden
  12. Ja Christine, nu heb ik gelezen in de Maya-astrologie dat dit hoort bij mijn zonnezegel 🙂
    Voor mij interessante kost…..en vraagdekkend…..
    Gevonden op Facebook.
    Er is daar zoveel creativiteit en nog meer prachtigs…..
    Je kunt er echt eilandjes van geluk bouwen….
    Ook veel poëzie…..

    DankX, Annette

    Beantwoorden
  13. Dag schatje,

    tot over twee weken.
    dan ben ik er weer in vol ornaat! 🙂

    X, Marlou

    .

    Beantwoorden
  14. Marlou, ‘k zal je missen…
    Maar heb het goed in die heerlijke frisse lucht en wilde planten
    én koeienbellen 🙂

    XxX Annette

    Beantwoorden

Geef een reactie

