RSS Feed

Familieklanken

Geplaatst op

Lemaire Frits foto

misjele, malene, mardoe

minkemotte, mette, marang

tevette, tedette, paliska

namani, namani, nemetsje

jadème, falème, indikade

solonge, sadeirdre, sapat

sjeefke, sjaafke, indipode

linglang, ledekeluide, lemang

vade, made, brude, schwagje

wade bin joe jeblebe

mine snoze, mine snoze

vedoos mie nie

vedoos mie nie

ALAGOWEIN

woordklank: Annette Lemaire ©

foto: Frits Lemaire

 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. mooi, er zit muziek in…
    knufje…

    Beantwoorden
  2. Dank Jan voor de leuk 🙂

    Beantwoorden
  3. Mooie muziek voor een heel mooi weekend.
    Geniet volop meis.

    Beantwoorden
    • Grappig dat het als muziek wordt aangevoeld…en ja klanken
      kunnen muziek worden als ze gaan spelen….vraag me af
      wat zingen eigenlijk is….:)
      Vogels zingen maar praten niet…..oh ja toch wel….haha….

      Beantwoorden
  4. overtoom-oveto-oveta-tavema-tametan -tanne-……

    sorry, frap

    Beantwoorden
    • Het project is jammerlijk mislukt, ik zal toch het toneel opmoeten en het laten hóóóóren…..m’n armen zwieren daarbij over de grond en het klinkt klaaglijk, langzaam in alle toonaarden…….

      Beantwoorden
  5. Het is dit: hierbij zing ik mezelf de dood in…..
    Maar zag het zelf ook niet….al schrijvende
    kwam ik erachter…..

    Beantwoorden
    • hierbij zing ik mezelf de dood in…die zin wil me maar niet los laten, dus neem ik die even tot mij…

      Beantwoorden
      • Anne, het was in Zomergasten (VPRO) de gaste was Annemarie Prinsen (actrice/regiseur) zij vroeg een fragment aan van een stuk van Samuel Beckett waarin een actrice zichzelf de dood inwiegt in een schommelstoel….kon het toen niet meer terugvinden op YouTube, ook niet via uitzending gemist……Ik gaf er deze variant aan….want het fascineert mij ook, temeer daar ik het echt voelde, die ochtend……’who loves most suffers’)….

  6. Vraag 1 : Kleine mantelmeeuw
    Vraag 2 : 2 jaar
    Vraag 3 : Grote mantelmeeuw
    Vraag 4 : Nederland en de landen rondom ons
    Vraag 5 : Stormmeeuw
    Vraag 6 : Zwartkopmeeuw
    Vraag 7 : 50 euro
    Vraag 8 : Pontische meeuw
    Vraag 9 : Geelpootmeeuw
    Vraag 10 : Vorkstaartmeeuw

    meegedaan met de meeuwenquizz van Vroege Vogels 🙂

    Beantwoorden
  7. Meeuwen in alle soorten en maten.

    Beantwoorden

Geef een reactie

