RSS Feed

Sorry, mijn naam is Corrie

Geplaatst op

vervreemding

Iemand, iets, een kwaaie, meneer Kwaadvlieg, de wraak, een afgezwaaide bom, een racefiets, een koekeling, een rolmops…..heeft zijn zin.

Ik kan alleen nog reageren onder de blogs onder de naam Corrie.

Ik wéét dat ik een hacker heb die er zin in heeft.

Maar goed dan weten jullie het.

Hij zal hier wel gelukkig van worden.

Alles went…..

Lieve groet van Corrie.

kunst: Jin Young Yu

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Hello my dear…

    wat is dat nou weer voor iets idioots… Een hacker, die je naam inpikt.
    Zullen we samen bij die persoon gaan hacken?
    Dan plunderen we meteen z’n bankrekening. Of erger.

    Ik kan hier toch altijd zo kwaad om worden!! Wat een ongein!

    Maar ja… intussen zitten we met een naam.
    Die moet nog beklijven.
    Corrie is okay Corrie…
    Maar wat als-ie die naam ook gaat hacken?

    Dan bedenken we weer wat nieuws…

    Dagdag…
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden
  2. Dat moet toch Gravatar of e provider kunnen oplossen?
    En hoe weten we nu dat Corrie niet de hacker is…???
    Is getekend,
    Nietartafterallartniet

    ps
    bij het reageren moet ik opeens mijn gegevens invoeren
    ik ga snel hier weg 😉

    prachtige maskerade van een lege huls die kunst!

    Beantwoorden
  3. Ik zou toch eens gaan klagen bij de beheerder van je account. Je kunt er nog wel op inloggen, neem ik aan ? Dan zou je ook je gegevens aan moeten kunnen passen. Lukt dat niet dan is er iets technisch mis…

    Beantwoorden
  4. Oei, oei, allemaal trubbels…. 🙂
    Maar goed schrijf jij maar Corrie, dan weet ik dat jij het bent.

    Beantwoorden
  5. het wordt steeds gekker, een blogje met een hacker!

    Beantwoorden
  6. Wel grappig aan dit vervelende voorval is dat het me aan mijn jeugd in Rotterdam herinnert. Als we iets stoms zeiden of deden, was het een gevleugelde uitspraak. ‘Sorry, mijn naam is Corrie.’ Heb eigenlijk nooit geweten of dat nu op Corrie Konings sloeg …

    Beantwoorden
  7. niet leuk,
    hoop dat je het op kunt lossen,
    misschien idd via Gravatar anders via WordPress
    hebben ze geen helpdesk?

    Beantwoorden
  8. ik herinner me nog een strofe uit een liedje van de Rekels:

    he Corrie, m’n Corrie
    heb jij Annet ontvoerd
    ach Corrie, m’n Corrie
    doe nu niet zo beroerd
    geef haar d’r ouwe naam weer t’rug
    en liefst van al heel vlug …
    .

    Beantwoorden
  9. Oh Corrie,
    I am but a fool
    Darling I love you etcetera… op de wijs van Oh Carol van Neil Sedaka.
    Ken je die nog?? Dat zit de hele tijd in m’n hoofd!

    Dag lieverdje…
    Dikke pakkerd van Marlou

    Beantwoorden
  10. Corry, Willy, Henny…het is allemaal zo dubbel…

    Gelukkig blijf jij heerlijk doorzichtig, Annette

    gr frap

    Beantwoorden
  11. Dit vinden wij heel vervelend voor jou. Valt het misschien op te lossen via de helpdesk van WordPress? Of zijn die niet of nauwelijks bereikbaar. Suc6 en sterkte.

    Beantwoorden
  12. hai meissie…

    ik moet ineens denken aan Robin Quaadvlieg. Een persoon uit een boek van Rasha Peper.
    Goed boek: Wie scheep gaat…
    Alleen is deze Quaadvlieg geen Kwaadvlieg, zoals die hierboven beschreven.
    Gelukkig zijn er ook goede mannen…

    Dag!
    Xxx, Marlou

    .

    Beantwoorden
    • Ach Rasha Peper, ook al niet meer onder ons…
      Ben een beetje aan het zazen, opladen Marlou 🙂

      Ik herinner me een boek ‘Het maggischip’ van een andere schrijfster…
      Lees nu Annie M.G. Heeerlijk!

      Dag!

      x X x

      Beantwoorden
  13. Ha Lieve Annet,een prachtig kunst stuk te mooi
    voor deze kwelgeest….
    of meneer kwaadvlieg
    of zit die kwaaie geest nu in de fles……
    Liefs een groetje
    Christiene.

    Beantwoorden
  14. Het kan ook aan mij liggen Christine.
    Ik kan nogal rebels worden wanneer ze zoveel van je
    willen weten.
    Mijn Gravatar profiel klopt niet….

    Wie een kuil graaft voor een ander…..

    Leuk om te tekenen: kwelgeestje in fles….

    Groeteliefs, Annette

    Beantwoorden
  15. Corrie Brokken
    Corrie Vomk
    Corrie en de Rekels
    Dokter Corrie

    Etcetera…

    ga maar gauw weer naar het mooie Annette!
    Kus!
    marlou

    .

    Beantwoorden

Geef een reactie

