RSS Feed

Hyves knipt bijna de navelstreng door

Geplaatst op

Het was een innige verstrengeling…

Kijken of ik dit, de fotoknip, kan plaatsen.

‘Niets is blijvend’ allemaal troostuitspraken…..

Zucht…

Hyvesknip

Ik hield altijd al wat afstand door Hyves een bijnaam te geven (HiHaHyves, bijvoorbeeld) maar het heeft niet geholpen. Sterrenbeeld: zuignap.

‘Loslaten Marie’

Dat loslaten geldt voor mensen die altijd maar doorzeuren over een onbelangrijk iets.

‘Hoe kun je loslaten waar je zoveel van hield’ zei Jacques Suurmond uit ‘Trouw’ een keer.

Ik ben er ook zo één.

smiley_cry

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. ik voel met je mee
    xje

    Beantwoorden
  2. Wel alle foto’ s terug kunnen halen?

    Beantwoorden
  3. Ben een van die mensen die Hyves links lieten liggen.

    Beantwoorden
  4. Ja, het is bijna zover…loslaten, zoals zoveel op zijn tijd…
    Ik was er al niet veel meer, deed in de praktijk meer op facebook…

    Beantwoorden
  5. Ach, jaren geleden was het toch even leuk. Nu hebben we allemaal een blog en/of facebook

    Beantwoorden
  6. hahaha sterrenbeeld zuignap.. .ik houd van zuignappen, heel erg .. .

    Beantwoorden
  7. Dag schatteke,

    jaja… er is zelfs een http://www.loslaten site!!
    Daar kun je een hoop uit halen…

    Ik laat nu deze week los en ga voor een heerlijk weekeinde!

    XXX, Marlou

    .

    Beantwoorden
  8. Redstar: je inleven vooral in vrouwen, zo belangrijk..
    sowieso in anderen hun gevoelens, geef toe
    het wordt allemaal veel, maar daar gaat het niet om……

    Het ging me eigenlijk om de schermafbeelding ergens op te slaan…..

    Beantwoorden

Geef een reactie

