RSS Feed

~ ~ ~ ZONDER JOU ~ ~ ~

Geplaatst op

Van Annie uit de gelijknamige tvserie….

Met muziek van Harry Bannink…

Zo wonderlijk mooi…..

afbeelding katjestekening katjes Annette Lemaire ©

Onderteken de petitie

Nou moe, lees net dat dit lied gecomponeerd is door Cor Lemaire!

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. zelfstandigjournalistantwerpen

    Heb heel die serie niet gevolgd.

    Beantwoorden
  2. Mooi, Annette, ook de beelden!

    Beantwoorden
  3. Via Facebook: Cor Uitham, Roely Maatjes, Rommert Boonstra en 10 anderen vinden dit leuk.

    Beantwoorden
  4. Ha Annet, wat leuk voor jou om te lezen dat
    het gecomponeerd is door Cor Lemaire…

    ja hoe lang nog…….

    je katjes zijn echt leuk ….een echte Annet…..

    Een herfst groetje Christiene.

    Beantwoorden
  5. Mooi liedje! Ik vond het ook een prettige serie om naar te kijken. En Harry Bannink dan? Moet je die niet weghalen onder het nummer? Grappige katjes!

    Beantwoorden
  6. Dit was wel zo raar Joke, ik zag Harry Bannink staan en toen ik reageerde
    op YouTube stond er ineens Cor!
    Zoals ik het ging heb ik het maar laten staan.
    Je gaat licht twijfelen aan jezelf….

    Blij was ik dat mijn geliefde halfbroer zoiets moois had gemaakt.
    Leefde hij nog maar de lieverd!

    Beantwoorden

Geef een reactie

