RSS Feed

^ ^ ADRES ONBEKEND ^ ^

Geplaatst op

zoekend naar jou
Misschien is je adres
blijven liggen ergens
tussen Amsterdam en
Assen
Vaak waren woorden
op weg naar mij
Als je gaat kijken
liggen ze misschien ergens
in een weiland
of achtergebleven in
een leeg vrijstaand
huisje ( als die hier nog
bestaan)
zo’n huisje met
reclamemuren
zonder naaste buren
of hangen in lange
linten aan voltagedraden
in de lucht
wapperende woorden
in een wapperend moment

Annette Lemaire ©

afbeelding: internet

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. zelfstandigjournalistantwerpen

    Zou zonde van de woorden zijn.

    Beantwoorden
  2. daar kan ik nou helemaal bij wegdromen…
    zo weinig woorden, zo sterk bij elkaar
    wapperend moment –
    prachtig

    Beantwoorden
  3. Mooi, knap stukje werk Mylady….!!
    Fijne 2e helft van het weekend.

    Beantwoorden
  4. Gaat er bij mij in als “Gods Woord in een ouderling” 🙂

    Wat leuk dat je ‘wapperen’ gebruikt. Ik gebruik dat ook voor mijn presentatie als afronding in een aforisme:

    “Gekauwde kunst zorgt voor een wapperende geest, waait als wind door je ziel.”

    Beantwoorden
    • 🙂 Is weer eens wat anders dan koek Marius 🙂

      Hou daar van, wapperig waailustigwaaiweer door
      de bomen, door de geest….

      Beantwoorden
      • …uitwaaien, ook zo heerlijk!
        ps
        ik zie dat ik mijzelf verkeerd citeer; het moet zijn: “Goed gekauwd zorgt kunst voor….”, ook om de associatie met “Goed beschouwd” 🙂

      • Zelden kan ik mezelf goed citeren Marius.
        Goed beschouwd, goed gekauwd 🙂
        Met windstil weer heb ik andere nvallen
        dan mèt wind. Valwinden, valappels…
        Die laatste zijn er niet in de tuin dit
        jaar…geen junival 🙂

  5. Hai Annetteke,

    wat ben je toch een fijne poweet!
    Ik zie helemaal voor me hoe jij
    al wandelend de woorden voor een nieuw poweem verzint
    en op een rijtje zet.

    Ik vind de wapperende woorden het mooiste!

    XX, Marlou

    .

    Beantwoorden
  6. door één digitale hik worden vele woorden onvindbaar
    dus fladderen tussen a`dam en as`sen
    dromerige gedachten…
    hoe valt een ui te pellen door wat lachende tranen heen ?

    grfrp

    Beantwoorden
  7. Weer zo mooi Annet, ik ga mee met deze mooie woorden
    bewondering en vraag me af hoe kom je er op…prachtig!!
    Een wapperend groetje uit het zuiden
    Christiene.

    Beantwoorden

Geef een reactie

