RSS Feed

.*. HEAVENLY ANGELS .*.

Geplaatst op

heavely angels

 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ha Annet, ik zie het zo voor me…..
    een leuk vrolijk en gedicht
    ik zie ze al op hun scootertjes
    en nijdige spinnen zie je hier ook wel
    een vrolijk zonne groetje
    Christiene

    Beantwoorden
  2. Wat een leuk gedichtje..!
    De bijtjes en de bloemetjes bleven nu gouden tijden, een drukte van belang.
    Fijne dag vandaag.

    Beantwoorden
    • Ja , het is eigenlijk een ‘gouwe ouwe’ maar had hem hier nog nooit geplaatst.
      Hier in Drenthe (Hunzedal) ontbreken de bijen, wel een handjevol hommels….
      De appelboom vol appels, werk van wat hommels en ik deed zelf ook mee aan het
      bestuiven….;)

      Mooie dag ~ ~ Marjolijn!

      Beantwoorden
  3. Hartstikke beeldend gedichtje. Leuk Annette!

    Beantwoorden
  4. Goedemorgen Annette!

    Eindelijk eens een vrolijk gedichtje over de bijen.
    Precies wat ik even nodig had!!
    Ik heb een mooi klaverveldje voor onze vriendinnekes in de aanbieding.
    Er gelden geen verkeersregels!!

    Wroemmmmmm…

    Dagdag!
    Hemels groetje van Marlou

    .

    Beantwoorden

Geef een reactie

