RSS Feed

* ANGSTGEDACHTEN *

Geplaatst op

wandelende takAl het leed dat

in haar zat

spoelde ze over me

heen

en hij kwam met

hetzelfde leed:

bittere chocola

ik: lopend als een

wandelende tak

annet ©

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. joost tibosch sr

    Volgens mij kunnen wandelende takken heel wat hebben van “haar” en “hem”, zeker als ze blijven lopen

    Beantwoorden
  2. Joost je kijkt door me heen…Knap!
    Of misschien toch wel weer te doorzichtig….een mix denk ik…
    Het lijkt of je me kent:)
    Het houdt me nog steeds bezig….
    Wij werden altijd met zoveel respect behandeld…
    Het is een ander land…

    Ik probeer zó te leven dat ik anderen zo veel mogelijk ontzie
    en dan toch…..
    Dus ik leg het bij hun. Het is hun probleem….

    Groetjes de l’ Annette:*)

    Beantwoorden
  3. Robert Kruzdlo

    Een wandelende tak valt niet op tussen ´takken´ van mensen. Lijk mij ook niet leuk alles over je heen te krijgen, van bloesem tot de herfst. Moeilijk leven… .

    Groet

    Beantwoorden
    • Lief gezegd Robert! Gelukkig kan ik alles van me afschrijven en wordt het weer licht.
      Iemand brak m’n hart hiervoor en ik was als een furie. Hij verstopt zich vervolgens in een oester….openbreken lukt niet en dan stuurt hij de marine op me af! Dan nog de afsluiting van het natuurgebied hier, geen wandelingen erbij maar eraf, geen vooruitgang meer….letterlijk….(letter-lijk)….

      Groetjes!

      Beantwoorden
  4. oesters die marine sturen? wat een takkenzooi.

    Beantwoorden

Geef een reactie

