RSS Feed

~ ~ ~ NAAKTSLAK ~ ~ ~

Geplaatst op

naaktslak

»

  1. … en niet kon helpen.
    amaai.

    Beantwoorden
  2. zelfstandigjournalistantwerpen

    Je gelijke vinden, valt niet mee.

    Beantwoorden
  3. Dag scat!

    Sterker nog: wij zijn één, dus die ander ben je zelf!!
    Spiegelogie weet je wel…

    Mooi gedicht.
    Je hebt echt een gevoelige pen…

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden
  4. Prachtig gedicht weer Annet.
    En dat liedje van Jan ten Hoopen beschrijft het precies.

    Beantwoorden
  5. Prachtig gedicht de naakt slak….Annet

    ik had een reactie geplaatst bij …….Het tedere pantser
    heb je het niet gezien?

    Fijn weekend
    liefs Christiene.

    Beantwoorden
  6. Dit gedicht moet je aan de “Naakte Molrat” sturen 😉
    Je kent die dame nog van de periode web-log?

    Voordat we het vergeten, een mooi gedicht en het nummer van Jan ten Hoopen bracht ons terug naar 1989 toen de Berlijnse Muur viel in november van dat jaar.
    Saludos de Albert

    Beantwoorden
    • Nee die ken ik niet en dit gaat over je geestelijk bloot zijn
      want iedereen kan z’n broek wel uitrekken maar werkelijk
      iets van jezelf durven zien is helaas nog een taboe….het is
      kwetsbaar maar in iedereen woont een klompje goud en te vaak afgeschermd…..en dat hoeft niet…het is immers van goud…..
      Maar euh Albert ik kan me jou ook niet herinneren….

      Er is vast nog veel meer gebeurt dat jaar……
      Muren zijn er om af te breken…alleen een geluidswal/muur: jaaaaa!!! 🙂

      Beantwoorden
      • Bij jouw antwoord moest ik denken aan de “blinde vlek” in het Johari Window. Als opleider en P&O’er heb ik daar in mijn werkzame leven veel mee te maken gehad.
        Dus voor alle duidelijkheid de strekking van je gedicht was en is mij duidelijk.
        Laten we mekaar niet verkeerd begrijpen.
        Groeten van een levensgenieter, die jou een warm weekend toewenst.

        N.B.En wat betreft die Naakte Molrat dat was een vrouw die ontboezemingen op het web-log deed en daar bepaalde antwoorden op terug verwachtte. Daar hadden Mara en ik geen zin in. Zo waren er heel wat van die webloggers die nu hun weblog aan de wilgen hebben gehangen. Wij zijn er nog steeds sinds januari 2005 en zijn blij dat jij er ook nog steeds bent. We lurken af en toe bij je en geven niet elke keer een reactie. ’t Is maar dat jet het weet. Adios Annet. Saludos de Albert

      • Van Weblog ken ik alleen Indigo en zij is onvindbaar….
        Heb wel een ploegje teruggevonden maar het geen eenheid..
        Schreef altijd voor mezelf…..

        Saludos! 🙂

  7. dank Hevalo, Hennie, Joke…..

    Beantwoorden

Geef een reactie

