RSS Feed

~ ~ Oh my God, Colin Blunstone in Stadskanaal ~ ~

Geplaatst op

Zag ik het goed?

Jaaa, daar stond het in de gids van Theater Geert Teis.

Een optreden van Colin Blunstone in Stadskanaal!

Al sinds m’n tienerjaren begeleidt hij m’n leven op zachte muzikale wijze.

Begonnen bij The Zombies. Later solo en dan weer bij The Alan Parsons Project.

De auto vlakbij het theater. Geen parkeergeld. Het verbouwde theater oogt schitterend. Binnen is het ook prachtig. We zitten vlakbij het toneel. Er stijgt mist op.
Ik hou m’n adem in, niet te lang en daar is hij…

Lang, donker, 65 jaar jong,  erg knap, geheimzinnig knap.

Hij zingt, het klinkt fantastisch.

Als de begeleiding speelt, doet hij een paar stappen naar achter en doet z’n ogen dicht….ik zwijmel….

Na de pauze is een gedeelte van het publiek al weg. ‘Eikels ‘denk ik en ‘schandalig’.

Maar ik zwijmel alweer en het is woensdag.

colin.a11.11colin.g11.11colin.o.11.11colinarm.h.11.11colinclose8.11colinlampen11.11

Van mijn oorspronkelijk album in dat magische jaar 1971…..

Voor meer gezwijmel:) kijk bij Marja

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Wat een zalig zwijmelnummer. Dank voor je bijdrage. Ik zet je linkje erbij. Fijn weekend.

    Beantwoorden
  2. Ha dank je Marja, voor het eerst gezwijmeld (vorig jaar) bij mijn idool:) Eén van….
    Jij ook fijn weekend:)

    Beantwoorden
  3. gewoonzoalsikben

    Een heel mooi nummer van hem .Wat jammer dat mensen weg gaan bij zo’n concert en erg onbeleefd.Gelukkig heb jij heerlijk kunnen zwijmelen ,en als dit recente foto’s zijn was het uitzicht ook lang niet slecht!!
    Groetjes Elisabeth

    Beantwoorden
    • Ja ik zwijmelde vooral hoe hij deed….dat optreden…die uitstraling….
      Het zal publiek geweest zijn met een ‘hoeheetzo’nabonnementookalweer’ maar de echte fans waren laaiend enthousiast!
      Ja ik maakte de foto’s, dus van vorig jaar november:)
      Groetjes Annet

      Beantwoorden
  4. Nou jouw wonder werd dus waarheid,leuk de raders van de schipper draaien nu op volle toeren…………old en wise

    Beantwoorden
  5. Mooi nummer 😉
    En een prachtig verhaal.
    Fijn weekend
    Liefs -x-

    Beantwoorden
  6. Plezant Annet dat jij mee bent gaan doen met Zwijmelen op Zaterdag. Pas dat wel in je “way-of-life”? Wij doen al vanaf het begin mee bij Marja en het bevalt ons iedere week weer goed met soms heel eenvoudige songs en hun achtergrond. Je was dus een echte diehard en echte fan van Colin Blunstone dat je tot de laatste minuut bleef zitten.
    Kleine meisjes worden groot en je gelooft dus nog steeds niet in wonderen. Mooi nummer 😉
    Vanuit Los Boliches aan de Costa del Sol, saludos de Albert

    Beantwoorden
    • Weet niet van mijn ‘way-of-life’ Albert maar ik doe gewoon. En ja zeker geloof ik in wonderen, kijk maar naar de kop/the heather van mijn weblog 😉
      Ik was bij Joke en dat leek me wel wat….zzzzzzzzwijmelen……
      Oh je bent in Spanje…heerlijk man. saludos Annettos!

      Beantwoorden
  7. Ik heb even lekker zitten zwijmelen ………. wat zal jij genoten hebben zeg, daar in die zaal!! En die andere die na de pauze weg waren?? Ach, chagrijnen in de zaal heb je ook niets aan …..

    Beantwoorden
  8. zelfstandigjournalistantwerpen

    Heb hem nooit echt gevolgd.

    Beantwoorden
  9. Heerlijk nummer. Wat leuk dat zo’n man in zijn ‘nadagen’ (hoewel, nadagen.. Leonard Cohen is bijna 80 en doet het ook nog steeds best naar mijn bescheiden mening) zomaar naar Stadskanaal komt. Bofkont. Hij ziet er nog steeds erg smakelijk uit moet ik zeggen.

    Beantwoorden
  10. Ha Annet,dan was jij al fan van af het eerste uur ..mooi .
    .
    en nu even terug naar de tienerjaren.

    we zijn nooit te oud om te zwijmelen

    dus ik heb hier ook even zitten zwijmelen.

    Het is er ook weer voor.

    liefs groetjes

    Christiene.

    Beantwoorden
    • Ja eigenlijk wel Christiene….zijn stem doet me wel wat….Kreeft, ik val op Kreeft:)
      Al dat gevoel….en dat moeilijke…..dat kwetsbare…..

      Zwijmelen ja inderdaad bij dit weer…..

      Lieve groetjes voor jou…

      Annette

      Beantwoorden
  11. Hai Annette,

    ohohohoh, wat heerlijk wat lekker gezwijmel.
    Ik zou zo een groupie van hem kunnen zijn…
    En ik wil z’n haren wel borstelen.
    En z’n oogjes opmaken.
    En z’n biertje klaarzetten voor na afloop.

    Je ziet… een rasgroupie!!
    Die stem….

    zwijmelkus van Marlou ahahahaaaaahhhhhh

    .

    Beantwoorden
  12. Leuk dat je zo genoten hebt bij Colin Blunstone!

    Beantwoorden
  13. Kom toch nog even langs want ik wil alle inzendingen gehoord en gelezen hebben! Een heerlijk nummer en wat was hij knap vroeger hè… ;-). Lekker gezwijmeld hoor!
    Helaas kan het hier alleen maar op zaterdag maar verder kan het op alle dagen van de week. Fijn dat je zo genoten hebt!

    Beantwoorden
    • Vindt hem nu mooier, wijzer (when I’m old and wise) – geen dopneusje:) – heb zomaar incidenteel meegedaan ~ via Joke krijg ik notificaties thuis ~ erg handig voor zo’n dromerig type als ik…

      Beantwoorden

Geef een reactie

