RSS feed

* TIME IS HONEY *

Geplaatst op

DE HONINGBANK – als er maar geen honingzakkenvullers zijn!

Print

bijtje

Ik kan er niet meer BIJ…..

smiley_beeingsmiley_beeingsmiley_beeing

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. The question is….to bij or not to bij… 😉

    Beantwoorden
  2. In het “bij-zijn” kleven giftige bezwaren!

    Beantwoorden
  3. een bij-sombere bijdrage …

    Beantwoorden
    • soms denk ik ‘ik was BIJ het begin nu wil ik het einde ook meemaken’
      en of er dàn inzicht komt…..begrijp niets van de mens….zien of horen ze dan niks?
      is alles gebaseerd op angstdenken…..durft niemand naar zichzelf te kijken? brrrrt….

      Beantwoorden
  4. Bij mij kan er geen honing meer bij.

    Beantwoorden
  5. zelfstandigjournalistantwerpen

    Om bij neer te vallen.

    Beantwoorden
    • Triest hè Johan en dan doen ze dan ook
      bij tienduizenden tegelijk…..

      Ik schreef er al zo vaak over….

      Het stond ook bij de Widgets maar die
      verdwenen bij de verhuizing en ze zijn
      heel moeilijk aan te brengen nu…..:(

      Beantwoorden
  6. Een zeiler neemt de wind
    zoals hij komt en toch bereikt
    hij zijn doel….

    Beantwoorden
  7. goed gezegd, elk woord, mooi geillustreerd, een bijenfuisteraar erbij…

    Beantwoorden
  8. Mijn naam is Fulps Valstar, vernoemd naar mijn grootvader:

    http://www.vanderkrogt.net/standbeelden/object.php?record=ZH71ar

    Ik ben mijzelf!

    Beantwoorden
  9. Wat een lief bijenkaartje! Moet ook denken aan Winnie de Poeh, he loves honey…

    Beantwoorden
  10. hoi Annet,

    zonder de bij zijn we nergens.
    We moeten er meer aan doen.
    Een bom onder BEYER!

    En een algeheel verbod!!
    Stoppen met die zooi…

    Maar voor jou heel veel liefs!!
    Marlou

    .

    Beantwoorden
    • Ja Marlou dat was toen al rond 1970…Dat groepje idealisten..die de echte boeven
      en hun gedrag aan de kaak stelden…..die radicaliteit begrijp ik wel maar het helpt niet…

      Dat Bijerconcern…omwille van het gewin….
      De leugen versus de waar- en oprechtheid…

      Bombus = hommel 🙂

      Het lijkt soms alsof het kwaad (de leugen) wint…
      Maar eronder golft de liefde…

      En de liefde = waaheid

      Pufje van dominee Annet ~)

      Beantwoorden
  11. Ha Annet,de mens leert het nooit
    als er geen bijen meer zijn
    is het ook einde voor de mens.
    Aan jou zal het niet liggen Annet
    lief natuur mens!

    Liefs groetjes!!
    Christiene.

    Beantwoorden
  12. Christiene: op Facebook zei iemand op de Bijenpagina dat Einstein
    geen gelijk had en de mens ook zonder de bij kan…..(?)

    Dank je wel en een honingzoete groet,

    Annet zzzzzzzzzzt…..

    Beantwoorden

Geef een reactie

