RSS feed

+ DE VROUWENFLUISTERAAR +

Geplaatst op

woman with gun

Er zat schot in de zaak. Ze nam af en toe een hapje van haar kinderboterham
met hagelslag – klapte haar laptop zachtjes dicht en dacht aan de titel
van haar boek ‘Saul, de vrouwenfluisteraar’.

Ze keek de lichte kamer in. In de hoek naast de piano stond een pakketje, verscholen
achter een boeket rozen met riddersporen.
Af en toe maakte zich een bedwelmende geur los die haar neusvleugels erotisch
streelden.

Ze transpireerde licht. Een warme blos verscheen op haar wangen. Ze nam nu het besluit.
Kordaat pakte ze het pakketje dat licht rilde in haar hand.
Pakte de autosleutels en stapte de lift in naar beneden.

Haastig maar volhardend reed ze in haar rode auto naar de grote havenstad.
Groots maar toch zo aandoenlijk triest in die grootheid.
Alsof het weggebombardeerde hart nooit meer blij zou kloppen.
Ze moest in één van de aangegroeide dorpen zijn.

Ze liep snel langs de Lijster, de Klaproos naar het bewuste adres.
Het regende vogel- en bloemennamen.
Hij zou nu wel snel komen.
In de verte kwam een gezette man enigszins waggelend aanlopen.
Ze zag z’n gezicht. O, God wat een lief gezicht.

Ze had het pakket opengemaakt en voelde in haar zak.
De man kwam dichterbij.
Met een snelle beweging maakte ze haar broekzak leeg er blikkerde iets in de zon, in de palm van haar hand.
Hij keek haar aan, verbaasd en toen angstig.
Voordat hij nog meer emoties kon tonen joeg ze hem een kogel door z’n hoofd.

annet ©

 

 

 

 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Jahaa en als je weet van de lont
    die eraan vooraf ging….:)
    Een oprechte reactie op een onterechte
    actie……

    Beantwoorden
  2. Voeding voor m’n weblog….van FB…….

    .
    Vind ik leuk · · Promoten · Delen
    Johanna Middel, Marijke van der Scheer en Innoxia de Bie vinden dit leuk.
    Innoxia de Bie Goeiegenade
    2 uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1
    Annette Lemaire Hahaha
    2 uur geleden · Vind ik leuk
    Marijke van der Scheer Wauw wat een ontlading!
    ongeveer een uur geleden via mobiel · Vind ik niet meer leuk · 3
    Johanna Middel Astublieft… nou, nou…
    ongeveer een uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1
    Petra Meijer die had ik niet aan zien komen… mijn haren stonden er ineens recht overeind..
    ongeveer een uur geleden · Vind ik niet meer leuk · 1
    Annette Lemaire Haha, lijkt me een leuk gezicht Petra
    14 minuten geleden · Vind ik leuk · 1
    Annette Lemaire Zit nu boven en heb geen smiley’s in zicht Marijke : hij is leuk…..
    10 minuten geleden · Bewerkt · Vind ik leuk
    Annette Lemaire Ja Johanna : ik schreef al vaak wat eraan vooraf ging, niet mis….en goed geschoten is…..crime passionelle……
    11 minuten geleden · Vind ik leuk
    Annette Lemaire of niet geschoten…….~>
    11 minuten geleden · Vind ik leuk
    Annette Lemaire De opdracht was: jagen…..
    9 minuten geleden · Vind ik leuk

    Beantwoorden
  3. Korte metten

    Slechts eenmaal gevuurd
    Nog wel in de Bloemenbuurt
    En niemand gehuurd

    Beantwoorden
  4. Geweldig plot! Goed geschreven!

    Beantwoorden
  5. Lekkere losse flodder Hartje

    Beantwoorden
  6. Dat is wel wat anders dan 50 tinten grijs. Duidelijk rood :-).

    Beantwoorden
  7. Ha Annet,en toe was hij dood……
    Spannend een verhaal voor het slapen gaan
    ik wist niet dat je ook nog verhalen schrijft….mooi.
    Groetjes Christiene.

    Beantwoorden

Geef een reactie

