RSS Feed

Blijf bij me

Geplaatst op

Verlaat me niet…….

 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. ne me quitte pas…
    een lied dat bij velen de ondertoon voert in de liefde,
    maar ook in de kindertijd

    hoe is het met jou?

    Beantwoorden
    • Laat ik nu aan je denken de laatste tijd!
      Mooi hè….telepathie…uit de oertijd….

      Wisselend, zoals wredelingen roet in je bloemengedachten kunnen gooien….ze trekken je naar beneden naar hun lage niveau met hulp van de ‘wet’ je breekt af bij de grond….

      ‘Houden van’ wordt strafbaar…..

      Een boos sprookje….

      Hoe is het met jou lieverd?

      Beantwoorden
  2. je verwoordt het in elk geval weer op haar annettiaans…

    met de lente in aantocht zullen je bloemengedachten vast in aantal toenemen
    en worden de wredelingen lieflijk bedekt met een stuifig laagje…
    als ze dan gaan niezen geef je ze maar een zakdoekje uit eigen zak

    hoe het met mij gaat?
    geen idee, ben aan het zoeken…en weet nog niet naar wat:)

    Beantwoorden
  3. Mooi je woorden, ik vang ze als vlinders en prik ze op, als Prikkebeen…
    Hoe zou het met hem zijn?

    Love to hear you ~)

    Beantwoorden

Geef een reactie

