RSS Feed

Vreemde vouwtjes

Geplaatst op

Er zitten vreemde vouwtjes in de blogs hier.

Het is sowieso een vreemde blogplek geworden.

Zoooo jammer het was hier zo mooi vond ik.

Mannen hè.

Zeiden ze het zelf maar eens.

Wat zou dat schelen…..

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. dat ben ikzelf zeker? mijn hoofd kwijt…ik kom nog terug. Jouw blog maakt me nieuwsgierig…

    Beantwoorden
    • Hé Inge, dit was nog mijn stille blog 0p Webstreepjeblog (bestaat niet meer). Mijn twee blogs zijn samengevoegd overgezet. Het Volkskrantblog en Webstreepjeblog. Zo verwarrend en zo voelde ik me toen.
      Jij voelt je ook zo.
      Heel begrijpelijk.

      ❤ van Annet

      Beantwoorden

Geef een reactie

