RSS feed

Stemmen – niet in de stemming

Geplaatst op

Hij belde in de loop van de ochtend met een jeugdige stem…..

Onherkenbaar. Vroeg of hij het was. Geen antwoord. Ik kwam net uit een andere wereld. Verdiept in m’n schrijven/typen/plaatsen…. Hij zei: ‘Annet als ik je stem hoor’….we hadden al twee jaar niet meer gewoon gebeld. Hij had me geblokkeerd op z’n mobiel. Een ander vast nummer genomen. Ben zeerrrrr gevaarrrrrlijk, ik zeg namelijk zoals het is……ook wel waarheid geheten. Het gesprek ging niet zoals hij het gepland had….boing de haak erop……In de namiddag belde hij weer met een andere stem, zijn zwoele…..’Annet je bent het brandpunt…’.Dat zegt hij tegen al die wufjes, voelde ik en zei het…..wantrouwen had zich genesteld……boing weer de haak erop….’Godverdegotver’ mailde ik naar Megaman……Dat was 7 oktober jl. Net als bij wijn zakte de droesem naar de bodem en ik zag weer een schoon oppervlak. Fonkelend zoals het vaak was. En helemaal de laatste drie jaar…..Met vrouwen moet je eerst een band opbouwen…een heel verfijnde band…..streel haar geest…….Dat weet een kind…..En je moet de veranwoordelijkheid nemen voor je gedrag……

Leven is groeien:
Enkel oneindigheid
Waarborgt ons liefde, lief,
‘t Eeuwige leven, lief, –
Leven was groeien, lief,
Eindeloos:
Nu wordt het bloeien, lief,
Eindeloos. . .

~ Hierbij laat ik je los ~

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

Geef een reactie

