RSS Feed

HOERA IK HEB EEN STALKER

Geplaatst op

Artdoll Austere Goil large Er wordt gebeld.

Geen nummermelding.

Soms neem ik op en zwijgt hij.

Zwijgers zijn vaak hijgers.

Mannen zijn vaak contactgestoord.

Ach arme man.

Ik neem hem in huis.

En zeg blijf!

Mijn eigen stalker op zijn stalkkamertje.

Hij is te bezichtigen van drie tot vijf.

Toegang: gratis.

art: Karly Perez

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. ik heb er ooit mijn telefoon nummer voor laten wijzigen, voor zo’n stalker.
    gek werd ik ervan en boos, vooral ’s morgens vroeg om vijf uur.
    maar nooit bang, nee zeg, zo gek was ik ook weer niet:))

    Beantwoorden
  2. ja de onmacht Anneke..

    goed dat je niet bang was, het zijn trieste figuren, hun zijn ook onmachtig….en veel meer…

    Beantwoorden
  3. Wat een apart popke.

    Ik heb er een ( beller ) gehad, die zag vanuit zijn plek wat ik deed, wat ik aanhad, hij wilde me komen vermoorden, zo eng, ik was zo bang, belde de politie en die zei: we kunnen niks doen, neem een ander nummer, neem niet meer op en doe de deur niet meer open.

    Daarna heb ik heel lang een nummer gehad dat nergens werd vermeld en ik ben natuurlijk gaan verhuizen. Het was een man, Surinaams accent, gatsie wat was dat eng.

    Hij is nooit gekomen, viel me best lang lastig, ik had me voorgenomen als ik hem zou ontmoeten, de eerste klap uit te delen, een Chineese prik in beide ogen, een knietje in de kruis en ik zou zeggen: steek je tong eens uit, en dan had ik em een dreun op zijn kin verkocht…. dat gaf lucht, toen werd ik minder bang.

    Beantwoorden
  4. in het echt
    zien ze er toch
    best wel weerloos uit
    je raakt bijna gehecht
    aan zijn tuit
    zonder traan, ook nog…

    Beantwoorden
  5. Op een forum over hijgers las ik iemands reactie: wat jammer die heb ik nog nooit gehad!

    🙂

    Maar goed dat van jou was minder prettig…ik denk dat ze kicken op angst…ze hebben weinig echte grip op vrouwen….en hun gevoelsleven is een ratjetoe natuurlijk…

    Ach Ziver wij zijn het sterke geslacht, in ieder geval de wijste en dat weten ze….

    Even hier: kun je me je mailadres doorgeven?

    Beantwoorden
  6. Het is wel een goede manier om er mee om te gaan. Maar lastig kan het zijn…

    Beantwoorden
  7. een pittig menneke, dat moet gezegd.

    Beantwoorden
  8. Marius: zo’n desolaat popke deed me wel wat en prikte hem hier op het digitaal papier…

    Jan: het is gelukkig af en toe…

    Lebonton: volgens mij heeft hij last van vliegen:)

    Beantwoorden
  9. niet niks wat je schrijft
    = mannen zijn vaak contactgestoord =
    🙂

    Beantwoorden
  10. Hai Anneteke,

    een stalker… oei… helaas weet ik er ook van mee te praten.
    Maar ik kom naar die van jou kijken.
    Drie uur zei je??
    Ik zal er zijn!
    Zet maar een lekkere pot thee en we gaan:

    lachen
    lachen
    lachen!!!

    Laten alle stalkers de aftaretiese rambam krijgen.
    Want wij lachen-lachen-lachen!

    Neem een fluitje en blaas heel hard in de telefoon…
    hahahahaha!

    Liefs, Marlou

    .

    Beantwoorden
  11. Ik had je geprobeerd via Hyves een bericht te sturen, maar dat lukt niet, nou heb ik het het maar hier geplakt:

    He, Annet, ik wilde je maar zo het e-mailadres geven, via een privé bericht gaat het niet, dat werkt niet meer bij mij, raar hè.

    Ook de krabbel lukte niet.

    denherder@telfort.nl

    Is het een leuke stad? Mijn smileys doen het ook niet, ff kijken als ik er zelf een bedenk. :^) xxxxx

    Beantwoorden
  12. Ik vind ze vooral irritant. Wat een leuk eng kereltje zit daar op de foto!
    Fijn weekend wens ik je!

    Beantwoorden
  13. Vervelende mensen zijn dat

    Beantwoorden
  14. Ik werd laatst voor stalker uitgemaakt. Toen ik vanuit mijn eigen tuin een foto maakte van een auto van iemand die in Friesland woont. Hij begreep het niet helemaal (zeg maar helemaal niet!)

    Beantwoorden
  15. Svara: Renate Dorresteyn zei ooit: mannen zijn blinde gevoelloze harken, die heb ik toen uitgeknipt:) Maar het hielp niet*>)

    Hè ja Marlou, laten we theeën, ik neem jasmijnthee in zo’n knijpijzertje en jij?
    Afstand is toch geen bezwaar…

    Hier zijn twee theetuinen, drie zelfs:*)

    Liefs!

    Zilver: dat dacht ik ook gister gewoon via Hyves…hoop niet dat de stalker meekijkt…ze zijn vasthoudend…ik meel je, lienpost noemen ze mails hier, laifs xxx

    Lekker griezeltje hè fluitenkruideke:)

    Ja mensen want je hebt ook vrouwen Paco..

    Kaatje: mensen zijn vaak bang maar het is wel kort door de bocht, zegt iets over hem of haar!

    Beantwoorden
  16. Stalkers: daar is iets mee aan de hand. Alleen willen ze het zelf niet inzien.

    Beantwoorden
  17. Ze durven niet Johan…mensen die niet nadenken over het hoe en waarom van hun gedrag hebben altijd een geheim tweede leven…

    Beantwoorden
  18. Niet te geloven wat hier over mannen, dus ook over mij want ik mis onderscheid, wordt beweerd…
    Ik durf geen reactie te plaatsen, want dan word ik vast direct ingedeeld…
    Nou, ik sluit mezelf wel op, dan mogen jullie me komen bezichtigen, ok?

    Toch lieve groet van Chiel…

    Beantwoorden
  19. Chiel: als je zo je gevoelens uit geldt dit zeker niet voor jou:))

    Beantwoorden
  20. Ik doe lekkere volle pepermuntthee met een dropje honing.
    Graag uit een glas.
    Pinkje omhoog en …

    lekker kletsen over stalkers en ander ongedierte.

    Dikke kus van Marlou

    .

    Beantwoorden
  21. Haha, misschien bestaat er wel stalkersthee? Met een stalkersgebakje:))

    Drentsche tuut van Hemelina Wemeltje Wubs

    (wilde ooit zo een boekje noemen: ‘Boer Wubs plukt een veldboeket’)

    Beantwoorden
  22. Heb je een fijn wekend gehad? xx

    Beantwoorden
  23. Zilver: ik mail je….

    Beantwoorden
  24. Je sneeuwbui is gestopt! Ontvangen en verzonden. :^)

    Beantwoorden
  25. Lijkt wel geheimtaal van twee boeven, die laatste twee reacties. :^)

    Beantwoorden
  26. Reactie is niet overgekomen Ziverijn, daad volgt:>)

    Beantwoorden
  27. Vandaag heb ik de ultieme anti-stalkersthee gekocht: Verveine.

    Waarom is dit ultieme anti-stalkersthee??

    Dat zal ik je vertellen:
    De stalker heeft niet door, dat jij deze anti-stalkersthee hebt gedronken en denkt jou te kunnen paaien.
    Mooi niet, want door de ultieme anti-stalkersthee is er iets in beweging gezet, waardoor alle zintuigen van de stalker buiten werking worden gezet.
    Snap je ‘m nog?

    Horen-zien-en zwijgen.

    XXX, ik ga gauw een koppie thee voor je zetten!

    XX, Marlou

    .

    Beantwoorden
  28. Je sneeuwbui is gestopt, nu je stalker nog…

    XXX, Marlou

    🙂

    Beantwoorden
  29. ik missem:)

    ik kennem;)

    Beantwoorden
  30. werkt het ook als je er speldjes in prikt … 🙂

    Beantwoorden
  31. Bert: ben een witte heks…met zwarte trekjes, grrrrrrt)

    Beantwoorden

Geef een reactie

