RSS feed

*~*WOLKEN ZIJN DE JURKEN VAN DE ZON*~*

Geplaatst op

Wolken zijn de jurken
van de zon
Ze zijn van tule, zijde of
van grauw katoen
ze wil haar schijnen bedekken
ze schaamt zich erom

Soms trekt ze alles
uit
De mensen blij, ze zingen
zacht of fluiten als lustige vogels
Haar kaken rood
iedereen bloot

Verbrand door de zon
Op het naakte balkon

Annet Lemaire xa9

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. zelfs met hulp van Erwin Krol is de sneeuw niet weg te krijgen….het is een teken….

    Beantwoorden
  2. het is goed dat ik het weet,
    toch zie ik de zon het liefst ontkleed

    Beantwoorden
  3. :)ze heeft veel verschillende kleedjes Ton, vooral haar avondjurk kan zo mooi zijn..hoewel ze eigenlijk naakt ondergaat (maar niet altijd)…..

    Beantwoorden
  4. de zon heeft zogezegd niets te verbergen.:)

    Beantwoorden
  5. ik he3b altijd al gedacht er moet is zijn waarom ik zo vaak naar de wolken kijk

    Beantwoorden
  6. waarom staat verdulleme die 3 nou in heb

    Beantwoorden
  7. Sneeuw in juli ! Waar maak je dat nog mee…?

    Geef mij maar wat wolkjes in de lucht, zo’n helemaal blote zon is maar saai…;o)

    Beantwoorden
  8. Cor:) het spookt hier een bietje:)

    Jan: klimaatverandering ook hier:) Ja dat vind ik nou ook, veel meer te zien, al die jasjes, het zou ook wel donker zijn als ze niet straalde;)

    Beantwoorden
  9. Antoinette Duijsters

    Ik hou dus van de kleren van de zon, die hebben zoveel variatie, de zon heeft een hele grote kleerkas

    Beantwoorden
  10. Heel groot Antoinette!

    Beantwoorden
  11. Het was een heerlijke ‘rokjesdag’ maar hier sneeuwt het een beetje 🙂

    Beantwoorden
  12. Fluitenkruidjexb1 mxb4n hele toetsenbord is de weg kwijtxb1:’

    Beantwoorden
  13. Dat heb ik ook wel eens. met die plusmin. Dan is het iets met shift alt wat je gedrukt hebt.
    Even tokkelen tot het weer goed is;)

    Beantwoorden
  14. ( ) > ; het lijkt nu weer in orde Kit, tokkelen is het geheim, dank;)

    Beantwoorden
  15. Vandaag geen blote zon, dat heb je scherp opgemerkt van die jurken, ik kan nu voortaan niet meer naar de lucht kijken zonder aan jou te denken.

    Het is een enig idee, ik kan nu voortaan zeggen: even kijken welke jurk de zon vandaag draagt.

    Heerlijk lief en speelse gedachten.

    xxxx

    Beantwoorden
  16. @ Zilver: of in de herfst, zo’n grijze en een dikke wolkentrui in de winter…

    Kruisjes d’Annette

    Beantwoorden
  17. als ik naar de lucht kijk, is het een grote fashionshow.
    mooi:))

    Beantwoorden
  18. Annettekind!

    wat is dat een mooie eerste pakkende zin:

    wolken zijn de jurken van de zon.

    Mijn fantasie slaat meteen op hol!!!
    Heerlijk…

    Liefs en kapellekus!
    van Marlou

    .

    Beantwoorden
  19. schitterend!
    ik zag vadaag ook roesjes 😉

    Beantwoorden
  20. Dank!

    Anneke

    Marlou

    Paco

    Svara

    Beantwoorden
  21. Hoe was de vlindertuin? xxxx

    Beantwoorden
  22. Gisteravond op het journaal, de indianen die weg moeten voor de waterkrachtcentrale, zo verdrietig. xxx

    Beantwoorden

Geef een reactie

