RSS feed

~ DE ZEE KUST ~

Geplaatst op

Kissed by the sea

te hard
te onbuigzaam
te dominant
te weinig liefde
teveel ego
en wat bereikte je er ooit mee?
zo dreef ik van je weg
de zee op
eindeloos was het water
maar zo zacht zo zacht
haar zoute kussen vielen
zoet in mijn hart

gedicht: Annet Lemaire xa9

'kissed by the sea' by Doug Simon

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Liefde, of hoe wat was kan verglijden tot wat is…

    Beantwoorden
  2. Anneke: in alle fases…
    Dank je Svara (*)
    Mooi gezegd Chiel (I hear you) *-*

    Beantwoorden
  3. Antoinette Duijsters

    Zout als de zee zijn tranen.
    mooi Annet en je zoek er prachtige afbeeldingen bij.

    Beantwoorden
  4. Antoinette: is de zee een huilbui van de aarde…vraag me weleens af, waarom zout? Al is er een wetenschappelijke verklaring voor maar die is zo zouteloos:) Dank je…

    Beantwoorden
  5. Dag lieve Annet…

    de zee…
    ik kan me niet voorstellen, dat ik er niet dichtbij zou wonen.
    De sprankelende tintelende lucht…

    Mooi gedicht…
    Hoewel ik een paar dingen niet helemaal snap.
    Van wie dreef je weg???

    Liefs, Marlou

    .

    Beantwoorden
  6. Ha Marlou,

    Ben er tegenwoordig vroeger bij, leptop benee, ja die zeldzame geur van de zee…19 jaar woonde ik in de ‘buurt’….oooh Marlou toch…:))

    Dag Aagje, mooie dag nog…
    Kus uit het Hunzedal:)

    Beantwoorden
  7. dat is mooi, de zachtheid van het eindeloze en de smaakverwarring

    Beantwoorden
  8. Ton: mooi terug: de zachtheid van het eindeloze en de smaakverwarring…

    Beantwoorden
  9. Ik wil terug naar de kust…

    Wie zong dat ook al weer.
    Ik hoor het zo in mijn achterhoofd… ik wil teruuuuug naar de kuuust…

    Kom er nog wel achter.

    Zilte groetjes van Marlou

    .

    Beantwoorden
  10. Marlou: Sjoukje Spijker/Maggie McNeal…lievelingsliedje van me…vol weemoed en verlangen….

    Kopje koffie van Annet

    Beantwoorden
  11. te dominant …
    met schouderbeetjes en zo … 😉

    Beantwoorden

Geef een reactie

