RSS Feed

ALS BLIKKEN KONDEN DODEN

Geplaatst op

IK HEB GEEN ZIN IN

NIKS

IK HEB GEEN ZIN IN

NAKS

IK WIL JE ALLEEN MAAR

OP JE TETTER SLAAN

HET LIEFST MET EEN BLIKJE

KNAKS

annet xa9

 

 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Moest er wel even bij glimlachen, Annet, door de manier waarop. 😉 Het laat aan duidelijkheid i.i.g. niets te wensen over.

    Beantwoorden
  2. ik doe mee
    wanneer is de knakspartijtje?

    Beantwoorden
  3. de…het…
    ai het blijft mijn zwakke plek

    Beantwoorden
  4. Erg hè Marjelle…het kwam ook door Nieuwsuur dat ik gister zag…over de banken…die gewoon doorgaan met oplichten……ik kan NIET tegen onrechtvaardigheid, Wayne Dyer zegt dat je dan op een andere planeet moet gaan wonen….

    Assyke: vandaag was het knaksparteitje of pasteitje, ik kan er ook niks van hoor Assyke, dat spellen….als we elkaar maar aanvoelen, begrijpen:)

    Beantwoorden
  5. waar ik woon wordt de ei een ie…is ook reuzeleuk:))

    Beantwoorden
  6. Mensen, ik heb haast geen tied veur nog meer blogs te lezen, ik heb maar een paar favo’s merk ik, dus Marlou ik kom er nog aan…:)

    Beantwoorden
  7. Haha, die Annet…
    leuk, dat je aankondigt, dat je er aan komt!!!
    Ik hou mijn webloggroepje bewust heel klein, dus dan heb ik altied voldoende tijd.
    Ik heb namelijk tijd en ruimte voor alles wat ik wil doen! (heb ik van Louise Hay en werkt perfekt)

    Wat betreft die knakworstjes: alleen het blikje doet zeer.

    Dagdag… have a naise dee!
    Liefs, Marlou

    .

    Beantwoorden
  8. ach, die zakkenvullers, laat ze.
    in hun laatste hemd zitten geen zakken.
    dat is even pech:))

    Beantwoorden
  9. Frappant Marlou jij bent ook al into Louise Hay…Wijze vrouwen, ze zijn van onschatbare waarde….

    Ja vervelend knaks komen van verkentjes….

    Bah!

    Joetoe e bjoetievoel dee:>)

    Beantwoorden
  10. Anneke, ja hun slachtoffers hielden me bezig…inderdaad: hun laatste hemd….;)

    ~ * ~ Annet ~ * ~

    Beantwoorden
  11. Hai Annet,

    even een lowiezeheetje:

    I treat myself with unconditional love…

    Kiss!

    Marlou

    .

    Beantwoorden
  12. Haai Marlou,

    Onvoorwaardelijk…uit de bron…die onuitputtelijk is maar niet met zich laat sollen als het de grote liefde betreft..naast jezelf….geen misbruik van die bron gemaakt….anders: knak! hihi….

    Beantwoorden
  13. Hm, dan moet ik ook maar op een andere planeet gaan wonen, Annet.
    Ik heb weleens te horen gekregen dat ik ‘een “te” groot rechtvaardigheidsgevoel heb’, volgens mij kan dat niet. 🙂

    Beantwoorden

Geef een reactie

