RSS Feed

* Zeg me dat het niet waar is *

Geplaatst op

Benen uit het raam

 

Last song of Lammie Liksteen

 

Opnieuw erin getuind

 

Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is

Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is

Ga je mee vanavond
Naar ons lievelingsrestaurant
Een tafel voor twee
Ik heb gebeld
Ze weten ervan
En we drinken
Totdat de zon op komt
En we vergeten
De oneerlijkheid van het lot

Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is

Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is

Kom we gaan
Trek je jas aan
Anders word het te laat
Kom eens hier, ik houd je vast, ik laat je nooit meer gaan
En ik vertel je een grap die je laat huilen van de lach
En we vergeten de blikken van de mensen in de stad

We doen net alsof het niet zo is
Alsof het niet zo is
Alsof het niet waar is

We doen net alsof ze gewoon verder leeft
Alsof ze gewoon verder leeft
Zelfs als het niet zo is

Frank Boeijen xa9

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Blijft een indrukwekkende tekst. En lied.

    Beantwoorden
  2. het raakt me altijd Aad…..

    Beantwoorden
  3. Een erg mooi nummer wat me nog steeds raakt, zang en tekst, als ik het hoor.

    Beantwoorden
  4. Jaaaaa!Dit staat permanent op mijn iPod

    Beantwoorden
  5. Marjelle: ik weet nog dat ik het voor het eerst hoorde en begon te huilen….

    Wauw Paco, kan me voorstellen….

    Beantwoorden
  6. Ook mijn meest favoriete Frank Boeijen nummer!

    Beantwoorden
  7. Johan: ah, nog een liefhebber!

    Beantwoorden
  8. hai Annet…

    ik ken het helemaal niet.
    Oh… cultuurbarbariske…
    Maar ik kan het leren kennen: youtube.!!

    Ik zoek het op en laat je weten wat ik er van vond.

    Kus!
    Marlou

    .

    Beantwoorden
  9. Nou…

    ik hoefde niet lang te zoekn., want jij had een linkje gezet.

    En ik kon er meteen naar luisteren.
    Moest een beetje aan Jacques Brel denken.

    Prachtig lied.
    Dag mogen ze op mijn begrafenis draaien…

    Alleen: ik overleef iedereen, dus wie gaat het dan draaien?!!!

    Fijne dag schat…
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    Beantwoorden
  10. Ha Marlou, toen ik hoorde dat het wel gedraaid werd op begrafenissen vond ik dat jammer, ik dacht weer dat ik de enige was…gek hè dat unieke dat we ervaren…

    Ik kom nog even bij je langs…X

    Beantwoorden

Geef een reactie

