RSS feed

^ ^ RATJETOE ^ ^

Geplaatst op

Rat_surreal_by_Flatau Maar ik wil sterven in je armen' riep ze uit.
Maar die had hij ook al niet.
Een man zonder enige vorm van bereikbaarheid.

Annet xa9

Poëzie wordt wel de meest verheven kunstvorm genoemd, omdat het onzegbare moet worden vervat in woorden. Een schilder of choreograaf kan het onuitsprekelijke vormgeven met beeld en beweging, maar een dichter heeft alleen zijn pen om te ontroeren. En hij weet hoe makkelijk inkt kan doden.

bron: Trouw – Willem Pekelder

Ik geloof in onbevangen leven, in het steeds weer opnieuw beginnen, in jezelf leegmaken van eerdere opvattingen, om telkens opnieuw alles als nieuw gewaar te worden.

bron: Trouw

art: Rat surreal by Flatau

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Dag lieve Annet…

    dat laatste is wel heel erg mooi!

    “Ik geloof in onbevangen leven, in het steeds weer opnieuw beginnen, in jezelf leegmaken van eerdere opvattingen, om telkens opnieuw alles als nieuw gewaar te worden.”

    Ik ben er gewoon een van onder de indruk…

    Dagdag!
    Een fijn en licht weekeinde speciaal voor jou met een dikke knuffel van Marlou

    .

    Beantwoorden
  2. Ik heb stiekem even gekeken…

    Beantwoorden
  3. Hai Mme. Ratatouille!

    Zullen we er weer een lekker rommelige week van maken?!
    Met een beetje van dit en een beetje van dat en vooral geen structuur en we doen maar wat?!

    Jaha, dat gaan we doen…
    En veel buiten spelen!

    Dagdag!
    Liefs van Marlou

    .

    Beantwoorden
  4. Marlou: laan we dat doen….met oberzjien…ik hou zo van oberzjien….en dat láten maken….luieren en nietsdoen……en poëzie lezen….veel poëzie……en schommelen tussen twee enorme treurwilgen…en inspecteren wat er zoal begint aan bloei……flinterdunnen chocolade eten….roomzacht……en het ruikt altijd naar rozen en jasmijn…..bonjour…..

    Wim: het is hier openbaar…..niets hoeft stiekem…..:)

    Beantwoorden
  5. Daar geloof ik ook wel in

    Beantwoorden
  6. En dan speciaal vandaag een blauwe dag…

    XX. M.L.

    (Leuk… Paco te lezen… daar kwam ik ook altijd!)

    .

    Beantwoorden

Geef een reactie

