RSS Feed

* * * HET VOLKSKRANTBLOG STOPT ERMEE* * *

Geplaatst op

Mierenhoop

 

Het Volkskrantblog stopt ermee per 1 maart. Wat een emoties. Het voelt alsof er met een stok in een mierenhoop wordt gewoeld. Alle mieren zijn van slag. Daar lopen we met onze schrijfeitjes….op weg naar een andere bestemming, een nieuwe hoop opzetten:)

Er zijn nog wel zijnesten waar we elkaar kunnen ontmoeten. Hyves, Facebook, daar is een pagina aangemaakt voor ontzielde bloggers of met elkaar te keuvelen elkaar te troosten. Of elkaar op te fleuren en het leukste gewoon verder gaan met creeëren. Op Hyves kun je prachtige blogs plaatsen.

Indertijd ben ik naar het Krantenblog gegaan omdat hier op Webstreepjelog niet meer te werken viel. Alles werd anders. En ik kon hier geheel zelfstandig werken. Maar na de verandering niet meer. Veel vriendjes raakte ik toen kwijt hier.

Na de zoveelste verandering is het een hele 'kriem' om hier links toe te voegen of widgets te plaatsen. Plaatjes, animaties of foto's zijn daarintegen supermakkelijk te plaatsen. Net als YouTubefilmpjes.

Het blijft techniek en techniek faalt.

Heb je ooit het leven perfect in de hand?

Slechts zelden…..

En nu ga ik een collage maken met plaatjes uit oude Happinezzen en Onkruids. Mooie spreuken enzo en kleurig knipselwerk. Word je lekker rustig van…..

 

HAPPINEZ

Happinez 2

 

 

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

Eén reactie »

  1. Hai Annet,

    ik heb ook een mail gekregen van Philip Remarque.
    Ik schrok er wel van en dacht meteen: “Bezuinigingen!”
    Maar of dat zo is??? Ik weet het niet.
    Ik heb wel meteen al mijn blogs opgeslagen. (Gekopieerd naar Word, was een pokkeklus!)

    Ik kan me voorstellen, dat iedereen er erg van geschrokken is. Voor veel mensen is het een dagvullende taak! Die kunnen niet meer zonder.

    Ik kan je anders Blogspot.com aanraden. Het werkt super gemakkelijk. Ik kan je er mee helpen, als je wilt.

    Nu ga ik even naar de enquxeate. (Dakje weet ik ook niet te vinden… heb het gevonden door rechts op het woord te klikken)

    Kus! Marlou

    .

    Beantwoorden

Geef een reactie

