RSS Feed

* * * DE IMMOBIELE BIJ * * *

Geplaatst op

Bijen met laarsjes

 

 

Had altijd al een instinctieve afkeer van een mobieltje. Bijen beschikken over een uiterst gevoelig navigatiesysteem om met elkaar verbinding te hebben. Te communiceren. Ze voeren dansjes uit die vertellen waar zich honingplanten bevinden. Alles gaat met de bijenzendertjes door de lucht.

De inmiddels inmense hoeveelheid straling die de mens middels mobieltjes in en door de lucht produceert is te heftig voor deze diertjes.

Deze groffe straling verstoort het subtiele stralenkransje van de bij.

Ze worden er letterlijk ziek van.

Veel mensen weten dit maar worden door HET GROTE KAPITAAL tegengewerkt.

Het is vanouds hetzelfde liedje 'tis de schuld van het kapitaal….

Zelfs op sites kun je zien dat er wordt tegengewerkt.

Denk zèlf na en vertrouw op je intuxeftie. Lees hiereens wat over.

Niet geschikt voor nietkritische mensen.

Ach het gaat om ons voortbestaan.

Best belangrijk toch?

To bee or not to bee……

 

Luister naar de Bee Gees

 

De Bijenstichting

 

tekening: Annet – animatie Hilko Hulzebos

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. dat is dus ook mijn instinctieve afkeer van mobiele telefoon.
    ik heb er ook geen:))

    Beantwoorden
  2. Assayya, wijze vrouw genoteerd!

    Beantwoorden
  3. Dag lieve Annet,

    dat grote kapitaal… daar heb je ze weer. De grote graaiers.
    En dat de bijen en uiteindelijk wij daar de dupe van zijn… dat zal ze allemaal een worst weten.

    Ik heb geen mobieltje, omdat ik de stralen niet zo dicht bij mijn hoofd wil.
    Later pas hoorde ik van de bijensterfte.

    Ik vind het heel erg.

    En jou tekening vind ik prachtig. Leuk, die animatie ervan.

    Staying alive!
    Hahahaha staying alive…
    ALIVE!!!

    Hartegroet van Marlou

    .

    Beantwoorden
  4. Het is en blijft ongewis Marlou…

    Let’s stay alive with the Bee and the Gees…

    Zoemgroet van Annet

    Beantwoorden
  5. Hoi Annet,

    Het is al jaren bekend, dat de straling slecht is .
    Maar toch zou ik m’n mobiel niet willen missen.
    Ik gebruik hem selectief en soms geeft het ook een veilig gevoel.

    Jij gebruikt hem toch ook?

    Het is gewoon een dubbel gevoel,het is niet goed,maar toch ook weer zo van deze tijd en helaas worden we toch op de een of andere manier meegezogen in de “vooruitgang”.

    Liefs marjolijn

    Beantwoorden

Geef een reactie

