RSS Feed

* IN HET TOVERWOUD *

Geplaatst op

Grolloo 8Grolloo 2010

 De transparantheid geeft steeds
weer licht in…… en zo blazen de woorden
mij telkens zo zacht om…….

hier geen strijd tussen vuur en kwaad
maar een zacht geluid van binnenuit…..

En dat betovert…..

Annet Lemaire xa9

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. prachtige foto…in een nieuwe omgeving ;))

    Beantwoorden
  2. Ha Gala, Grolloo ligt hier in de buurt en hier plaats ik al stukjes sinds 2004..mocht dat de nieuwe omgeving zijn…

    Beantwoorden
  3. zo mooi is ons drentheland:))

    Beantwoorden
  4. wat een mooi open landschap annet,
    dat noopt tot dichten 🙂

    Beantwoorden
  5. Hier was ik echt aan toe, aan dit betoverende gedicht.

    En dan te bedenken dat ik er vlak bij woon: bij Grolloo en de dichteres…

    Beantwoorden
  6. Lieve Annet,

    wat een sprookjesachtig blogje.
    En leuk, dat Gala reageerde! Die ken ik nog van het VKbloggen!

    Mooi is het, dat uitgestrekte land.
    Weids en open.
    Het zet je hersenen open!
    Laat er maar veel licht naar binnen stromen…

    Hartegroet van Marlou

    .

    Beantwoorden
  7. As, Klaproos,Marijke en Marlou: dank voor jullie reacties.

    Vroeger reageerde ik nooit op reacties op webstreepjelog maar bij het vk-blog leerde ik dat langzamerhand…hoe meer reacties hoe ‘hoger’ je stond in de blogtipparade:)

    Beantwoorden
  8. Ach…
    daar doen we niet aan.Aan tellen hoeveel en wie…
    Dat geeft maar stress
    Dat is één van de redenen waarom ik bij VK weg ben gegaan.
    Maar een reden.
    Er was nog wel meer. Geeft allemaal niet.

    Ik ben blij, dat ik nu in jouw poëtische webstreepje terecht kan!

    Fijn weekeinde!
    Liefs van Marlou

    .

    Beantwoorden
  9. Lieve Marlou,

    Dank voor je hartverwarmende reacties….

    Prettig weekeinde met elke dag een gouden stipje of wat toverpoeder….

    Pling van Annet

    Beantwoorden
  10. heel rustgevend, zowel gedicht als het landschap

    Beantwoorden
  11. Fijn dat je even uit kwam rusten Bert…

    Beantwoorden

Geef een reactie

