RSS Feed

Schuilen kan niet meer

Geplaatst op

Rabbit_at_sea

Door mijn openheid heb ik mezelf gevangen gezet.

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Volgens mij zag die aswolk op het satellietbeeld in het journaal er ook ongeveer zo uit, ook zo’n grillige vorm…

    Beantwoorden
  2. Héé een reactie….wist niet dat ik hier nog gelezen werd…..

    Een pleister graag….Gauke…..

    Beantwoorden
  3. Lieve Annet,

    hier ben ik…. Afi.
    Dank je wel voor je mail.
    Ik ben er blij mee!

    Op het VK-blog heb ik net je interview gekeken, leuk om te zien. Ook al ken ik je niet, toch heb ik het gevoel, dat ik je heel goed ken.

    Ik ga nu met mijn gewone naam verder: Marlou
    Ik zou het leuk vinden als je op mijn weblog op bezoek komt. Net als jij steek ik er veel tijd in en beschouw ik het als een soort van werk.

    Dagdag! Heel veel liefs van Marlou (Afi)

    .

    Beantwoorden
  4. Ik heb je widget van de spinnende kat meteen van je “geleend”
    Ik vind ‘m geweldig!

    Liefs, Marlou

    prprprprprrrrrrrrrrrr!!!

    Beantwoorden
  5. Hi Marlou,

    Dank je wel. Wat een verrassing. Ik kom even te kiek’n.

    Wat een schat hè die kat. Kreeg hem ooit van een dichtende vriendin.

    Liefs, Annet

    Beantwoorden
  6. Marlou, ik probeerde het….kom nog terug…

    Aai voor onze Wubbe…..

    Beantwoorden
  7. Hai Annet,

    fijn, dat je mij nu ook gevonden hebt.
    Ik denk niet dat ik nog terug kom op het VK blog.
    Had daar een nare reactie, waar ik zo van schrok, dat ik besloot ermee te stoppen.

    Het is eigenlijk ook een beetje teveel van het goede. Het reageren kost veel tijd, als je het een beetje goed wilt doen.

    Nu gaat dit bijna op een e-mail lijken.

    Ik ga wat op je weblog grasduinen.

    liefs van Marlou

    .

    Beantwoorden
  8. Goedemorgen Annet,

    wat een heerlijke dag gaat het worden.
    Ik heb al twee rondjes in de tuin gemaakt en nu ga ik er gauw op uit.
    Eerst naar de tandarts, dat is minder fijn en dan door de duinen naar de zee… Mijn favoriete fietstocht.

    Wat is dat toch voor grote roze lappenpop, daar in de tuin.
    Het lijkt me niet jouw tuin…
    Jouw huis heb ik op het filmpje gezien en dat leek me toch kleiner….

    Dagdag! Fijne dag vandaag en geniet…

    Liefs, Marlou

    .

    Beantwoorden

Geef een reactie

