RSS Feed

+ + + OCHTEND IN NOVEMBER + + +

Geplaatst op

* * * mijn nieuwe website * * *

**************************

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. zo zag ik het
    de maan in het blauw
    in vaagwit maar zo helemaal
    maan…….
    de kruisjes zijn er anders
    van gaan staan……

    Beantwoorden
  2. Dag Annet,
    Ik wilde net afsluiten, maar ben blij dit nog even te lezen.
    Heel mooi die regenbogen die door de kamer dwalen.

    Beantwoorden
  3. Ha Laila, dat komt door zo’n geslepen glaasje:)
    dat ik voor het raam heb hangen als lichtvanger
    en verspreider…..dank je…ik wilde zelf ook gaan…..

    Beantwoorden
  4. Een troostend moment voor je, zo voelt het…, begrijp ik eruit.
    Lieve groet, Coby

    Beantwoorden
  5. Coby: ja die momenten zijn het
    en ze zijn niet alleen, ze zijn er
    ook in de mist van vandaag,
    de verbinding met alles wat je om je
    heen is, de troost van verwondering….
    lieve groet – ik zal mijn nieuwe
    site wat duidelijker zichtbaar
    maken……

    Beantwoorden
  6. De regenbogen door het geslepen glas, mooi…
    En je nieuwe site, ik zie em…heel veel succes ermee gewenst, Annet!
    Mistige herfstgroenten, Bart

    Beantwoorden
  7. Ontroerend en hoopvol herfstgedicht Annet.
    Jij, samen met de brave blonde hond,
    een lief stel…
    en wat een zegen om de schoonheid van het licht
    met kleuren van de regenboog
    als een stukje geluk
    te mogen en kunnen observeren.
    Ik gun je elke dag zo`n mooi begin,
    ***
    en een sterrenhemel vol geluk

    Beantwoorden
  8. Dank je wel Bart!
    ***Smokey***: geluk zit hem in écht in kleine dingen
    hoewel een grote regenboog ook geweldig
    is om te zien……en aan het eind is er de
    pot met goudstukken….maar of je daar nu
    echt gelukkig van wordt…..toch denk ik het
    van wel
    geflonker voor jou;)

    Beantwoorden
  9. Sfeervol lichtpuntje in deze donkere dagen. Leuke site trouwens.

    Beantwoorden
  10. Dank je Hans…….:*)

    Beantwoorden
  11. Annet veel succes met je internet site ziet er goed , groetjes

    Beantwoorden
  12. Heel mooi je nieuwe site en zeker iets om toch wel belangrijk te vinden !
    veel succes gewenst en
    xxknuff
    bert

    Beantwoorden
  13. Natuurlijk even gekeken op je nieuwe site Ziet er feestelijk en uitnodigend uit.
    En als je niets meer belangrijk vindt dan is ook alles weer even belangrijk. Heeft ook wel wat 😉

    Beantwoorden
  14. Draver: dank je wel en groetjes terug
    Bert: gedicht met impressie staat los van de site
    heb grote moeite het tetterend onder ogen te
    brengen, maar dat hoeft ook niet:)
    kusknuf, annet

    Beantwoorden
  15. Aad: ik zat nog in de Essentsfeer
    maar misschien brengt dit een zekere
    uitkomst, de website bedoel ik, ja alles
    is omkeerbaar, heerlijk eigenlijk:)

    Beantwoorden
  16. Zo wordt november toch nog een mooie maand, denk ik.

    Beantwoorden
  17. Héé Theo, lange tijd niet gezien
    november met lichtpuntjes, ze
    zijn altijd wel te vangen of om los
    te laten, ze te laten fladderen…..

    Beantwoorden
  18. Gek hè, Annet, dat we dan toch niet fluitend door het leven gaan. Althans, niet voortdurend.

    Beantwoorden
  19. Annet de essentie zit toch wel in die laatste regels; en ach ja de hond….Bella ziet steeds slechter en is behoorlijk doof; alleen van heel harde geluiden schrikt ze nog op, als waakhond kan ik d’r wel afschrijven

    Beantwoorden
  20. Annet, ik vergeet nog te zeggen dat je met je mooie verwoording van veel mensenleed een groot aantal mensen, waaronder ik, tot steun bent.
    Dank.
    Groets, O.

    Beantwoorden
  21. Hey Annet,
    Eens met O, its all small stuff, but…….
    Mooi genietmoment vastgelegd, lfs Moon

    Beantwoorden
  22. O: er zijn fluitmomentjes maar die worden afgewisseld
    met andere momenten, gelukkig maar, van altijd maar
    blij zijn dat maakt je onecht en zo is het leven niet:)
    Cor: de hond hier is ook al 121/2 maar ze doet het nog
    goed, een waakhond is het nooit geweest, hoewel in
    het begin wel, liefs voor jouw Bella:)
    O: dat is lief, vergeet niet je eigen steun te zijn:)
    Moonfairy: it is……lfs……

    Beantwoorden
  23. ik ben het liefst een boedha
    die onder een boom zit
    en de mensen naar zich toe
    laat komen
    :))

    Beantwoorden
  24. november met de r in de maand
    vaak de r van rumoer
    maar dat er ook een n in zit
    daar denkt niemand aan
    de n van nieuw
    de no van no-one
    de nov van novelle
    annet de troubadour
    de novemnozem
    misschien zit je het liefst
    als een boeddha
    onder een boom
    ik zie je rondtrekken
    met je gouden harp
    door het maanlandschap
    met achter je aan
    een novemberoptocht

    Beantwoorden
  25. Helen, dank voor je inspirerende reactie……

    Beantwoorden
  26. Mooi gedaan, Annet ! De nieuwe website mag er ook wezen…;o)

    Beantwoorden
  27. Dank je Stripman!

    Beantwoorden
  28. blauw en oranje
    contrasterende kleuren die elkaar versterken
    zo ook beeld en woord

    Beantwoorden
  29. sLIMME JUF: het was het oranje van het hefstblad
    dat het terraoranje van het behang versterkte en dan
    dat felle blauw, een cadeautje was het…….

    Beantwoorden
  30. Wat prachtig Annet,
    alsof je schrijft vanuit de hemel!
    Een hemel op aarde!
    gr eva

    Beantwoorden
  31. Mooi! Zowel je gedicht als het koele, maar toch ook warme blauw 🙂
    Liefs, Judith.

    Beantwoorden
  32. Prachtig Anet sorrie niet ingelogd
    groet

    Beantwoorden
  33. Eva: wat engelachtig gesproken:)
    groet!

    Beantwoorden
  34. Judith, dat de hemel en een verre zee
    weleens koelblauw zouden zijn, nog
    nooit ervaren (nieuw gezichtspunt of
    ervaring) dank dat je langskwam, met
    liefs ook…..
    Robbert, dank je, groet je

    Beantwoorden
  35. Hemels, zo samen met de regenboogjes, de maan en de liefste en de meest verharendste, die met het gouden karakter, die die je zo goed aanvoelt…………………….
    Mooie nieuwe site Annet, ik wens je er alle geluk mee.

    Beantwoorden
  36. Mieke, dank je van harte:~)

    Beantwoorden
  37. dwarrel langzaam door je blog
    en vind cadeautjes

    Beantwoorden
  38. Lieve Annet,
    Een prachtige omschrijving van een schitterende gevoelsbeleving….;;–))
    Je nieuwe website ga ik zo eens even heerlijk op m’n gemakkie bekijken.
    Dikke smakkerd en lieve regenbooggroetjes aan jou!

    Beantwoorden
  39. wat een gezellige nieuwe website!

    Beantwoorden
  40. Anne: sommigen zijn al uitgepakt:)
    Geroma, dank je wel, wat een rijke reactie weer
    van jou, dit is kreeft bij volle maan;)
    Alle liefs van hier……
    Zinnenfee: fijn een reactie van jou!

    Beantwoorden
  41. jaaaa Kreeft bij volle maan………indeed;;–))

    Beantwoorden
  42. Wat een pracht. Voor mij ben je vormgeefster van het jaar. (Eh, webdesigner (m/v), bedoel ik).

    Beantwoorden
  43. Geroma, sterrenbeelden vergeet ik nooit
    en ik heb een zwak voor kreeftjes;)
    Kees, al is het maar voor één dat is genoeg;)

    Beantwoorden
  44. Ontroerend!

    Beantwoorden
  45. zilver met haar gloednieuwe verbinding

    Wat heb je dit mooi gedaan, kan ik niet hoor en wat een mooie site!

    Beantwoorden
  46. Zolang mijn hemelsblauwe inkt nog vloeit
    zich nu en dan met jou bemoeit
    zolang ja, zóóólang hou ik je hoog
    aan het einde van mijn regenboog.
    grfr
    ………en dan weer fluisteren met groente
    kwelen met raapstelen
    grienen met aubergine
    retteketetten met courgette

    Beantwoorden
  47. Paco, dat raakt mij weer…..
    In verbinding met Zilver: dank je, het is een programma
    waarmee je kunt werken via de AppleMac, beste techniekmannetjes
    hou Zilver aub in de lucht! Kus!
    Fra: wenen met penen…en dank voor je schone woorden als
    digiaccoorden op een dansend circustouw…..

    Beantwoorden
  48. mooie website Annet!
    gr,koen

    Beantwoorden

Geef een reactie

