RSS feed

Zo'n dag

Geplaatst op

Wanneer je een heel eind tegen de wind in hebt gewandeld en je komt dan opeens iemands huis binnen en die zegt ‘Je bent precies op tijd voor een hapje van het een of ander’, dan is het een Vriendelijk soort dag.

Uit Goede Raad van Poeh
en zijn vrienden

Met natuurlijk de originele tekeningen van E.H. Shepard…..

Winnie_door_eh_shepard

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. hoi annet,ik zie je site voor het eerst,erg leuk! Ben even in Amsterdam, en google wat af hier! Stuur je me een mailtje?
    groetjes van gerda maria uit ibiza

    Beantwoorden
  2. Hoi Gerda,

    Wat leuk dat je hier even komt kijken. Ik blog hier al sinds 2004…..
    Ik heb je een brief geschreven naar Ibiza:)

    Groetjes van mij!

    Beantwoorden

Geef een reactie

