RSS Feed

Een onuitputtelijk onderwerp: het innerlijk

Geplaatst op

Einstein
Albert Einstein

De intuxeftieve geest is een godsgeschenk; het rationele verstand een dienaar. We hebben een maatschappij geschapen die de dienaar vereert en het geschenk vergeten is.

Albert Einstein (bron Dagelijkse Gedachte)

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Alles is relatief
    behalve jij, mijn lief.

    Albert Einstein (?)

    Beantwoorden
  2. Héé leuk Fra je hier te zien.
    Ik weet niet of deze van Einstein is…

    Remembers me dat ik nog op zoek zou gaan naar de relativiteitstheorie….

    Beantwoorden
  3. Einstein… ze zeggen dat hij Aspergers-syndroom had, vorm van autisme. Hij was niet meer, niet minder, hij was xe0nders.
    Ook mijn echtgenoot en onze zoon zijn behept met dit syndroom. Bijzondere mensen, al is ‘bijzonder’ natuurlijk ook een relatief begrip. Zijn we niet allemaal ‘anders’, allemaal ‘bijzonder’?

    Groetjes uit Limbabwe,
    Anita

    Beantwoorden
  4. Het syndroom van Asperge, soms denk ik dat ieder mens van ‘iets’ wel iets heeft. Er wordt te snel gelabeld. Hoewel ik het niet wil onderschatten. Je geeft zelf het mooie antwoord al: we zijn allemaal anders, allemaal bijzonder.

    Dag Anita.

    Groetjes uit Gieterveen van Annet

    Beantwoorden
  5. Ik noem het het syndroom van Asperge…..

    Beantwoorden

Geef een reactie

