RSS Feed

Over Charlotte Mutsaers…..

Geplaatst op

De dag na mijn vijftigste verjaardag droomde ik dat ik gewurgd werd. Ik wou de wurgende handen losmaken van mijn nek maar dat ging niet, het waren de handen van mijzelf. Toen heb ik gedacht: ik leef verkeerd. Als ik zo doorga, verknal ik gegarandeerd mijn hele toekomst. Nog geen uur later ben ik mijn geluk gaan zoeken in het Vondelpark. En blijkbaar was ik erg gemotiveerd want ik had het in no time gevonden. Ach, als geluk toch eens iets blijvends was. Maar wacht, laat ik me eerst even voorstellen.

_______________________________________________________________

Horsewoman

En dan gaat het verhaal verder en ik lach me een kriek (een kers) om die opholgeslagen fantasie van Charlotte Mutsaers. Onnavolgbaar is ze weer in haar nieuwste boek: Koetsier Herfst.
Enig en uniek is ze.
Dat zijn we allemaal.
Maar bij haar is het erger.
En ze inspireert…..zo kun je ook
leven!

Volgens mij kent ze geen beperkingen.

Leve deze vrije vrouw!

En ik zing weer: Nu weet ik waarom gekooide vogels zingen door Maya Angelou (Annet)

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

Geef een reactie

