RSS Feed

HELP OMROEP C OP TV

Geplaatst op

foto

kunst: Jeroen Krabbé

Word lid

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Catharina Anna Maria

    Jeroen Krabbé? Waar?

    Beantwoorden
  2. ik zag zijn tentoonstelling in de fundatie
    wel erg veel kleur
    maar een omroep voor kunst en cultuur, daar zou ik wel eens aan mee kunnen doenReactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  3. Catharina Anna Maria

    Ja kunst van Jeroen. Ik hou van veel kleur 😉

    Beantwoorden
  4. Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  5. Ja tuurlijk Annet, die cultuuromroep moet er komen. Het is tegewoordig toch een groot gebrek die TV.
    Catharina: De zoon van Jeroen exposeert volgens mij op dit moment in de Fundatie te Zwolle.

    Beantwoorden
  6. Ja, hoe meer cultuur, hoe liever! 🙂
    Of, zoals Prins Bernhard ooit zei: hoe anjer, hoe oranjer! :))
    Dat slaat nergens op, maar ik vond het wel vrolijk klinken… 😉
    Groetjes Bart

    Beantwoorden
  7. Catharina: big problems met plaatsen….ik hou ook van veelkleurigheid
    Vuurjuffer: klopt, sommige mensen kunnen het niet (ver)dragen een teveel aan kleur(uiting van levenslust) maar met minder is niets mis….
    Zwollywood: waar we nu naar kijken is een gewoonte geworden om genoegen te nemen met minder, de beste programma’s zijn rond spookuur, met uitzonderingen van programma’s als Kunststof of Kunstuur van de AVRO of de VPRO met boeken…..
    Haha, die Prins Bernhard, klinkt zeker vrolijk:) groenlingen terug….:)

    Beantwoorden
  8. Voor Bart bedoellik…..

    Beantwoorden
  9. Ingrid van den Bergh

    ah, dit leeft dus nog steeds. cultuur? Dan moet ht er komen en dan niet na middernacht.
    Krabbé maakt mij ademloos.

    Beantwoorden
  10. Jeroen de Baaij

    Goede oproep! Ik heb toevallig vorige week mijn inschrijving opgestuurd. Ik hoop dat vele mensen mijn voorbeeld volgen

    Beantwoorden
  11. Ben vanaf de oprichting lid. Ik stel op grond van het huidige aantal leden (ca 25000) vast dat er heel snel (voor april?) veel meer mensen zich bij deze cultuur minnende omroep moeten aanmelden, zo’n 25000 meen ik.

    Beantwoorden
  12. Hier hoop ik alle jaren op. Adhesie en aanmelden.

    Beantwoorden
  13. Harry C.A.Daudt

    @Annet…zouden ze jou niet
    ‘als ambassadeur’…of leen je je daar niet voor?
    -groetvandichterbij’pothuusburg’-

    Beantwoorden
  14. Ah Ingrid, eindelijk een reden om te kijken, geen oogverspilling….
    Jeroen, ben ook meteen lid geworden voor een klein bedragje, dat mag geen bezwaar zijn….
    Blogpieper: hartstikke goed
    Isylia: c’est bon….
    Harry: vind dit al heel wat Harry:)

    Beantwoorden
  15. Meer kunst en cultuur, daar ben ik vóór!

    Beantwoorden
  16. Je hebt me een goede tip gegeven! Ik wist niet eens dat ze bestonden..

    Beantwoorden
  17. Lees het nu voor het eerst, had er niets overgehoord, ik denk er over na, doeggggggggggggg.xxxx
    Wel erg leuk!

    Beantwoorden
  18. van harte aanbevolen!!

    Beantwoorden
  19. Ah, laatst stelde ik nog ergens voor om een vooruitstrevende, culturele zender op te richten. Maar gelukkig zijn anderen daar dus al mee bezig. Hoewel… Jeroen Krabbé ? Vooruitstrevend ?…;o)

    Beantwoorden
  20. Wel erg mooie filmpjes met livemuziek van het New Cool Collective op de website van C !

    Beantwoorden
  21. Voor mij ook nieuw Omroep C. Dat Telegraaf ding dat haalde wel uitgebreid de media.

    Beantwoorden
  22. Indi: juist voor levensgenieters zoals jij ook:)
    Aad: ze timmerden een beetje laat aan de weg, echt kunstenaars:)
    Zilvertje: het is niet duur en wat zullen we genieten, ook aandacht voor Zilvertjes:)
    Stripman, ik heb geleerd inmiddels mijn vooroordelen te laten varen, het leven wordt makkelijk en milder en je zet er deuren mee open die anders gesloten zouden blijven, net als je zegt livemuziek van het New Cool Collective:)
    Martin, precies die tegenhang is nodig, oppervlakkigheid genoeg, tijd voor diepgang!

    Beantwoorden
  23. Lieve Annet, welke omroep is dit? Is het landelijk of lokaal of zo?
    Ik heb kennelijk iets gemist;-)Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  24. Dank Koen!
    Geroma, was het niet aanklikbaar dan? Het is landelijk. Hieruit blijkt wel dat ze te weinig aandacht eraan hebben geschonken……oh oh….
    liefs!

    Beantwoorden
  25. Schilderijen in kleur…
    daar zijn het schilderijen voor.
    Mooi initiatief om de kunst te steunen!

    Beantwoorden
  26. @ Annet: Jij en het New Cool Collective hebben me over de streep getrokken. Ik heb me opgegeven als lid…;o)

    Beantwoorden
  27. Ha kleurige Summer…hoop dat je meedoet….
    Gelukkig Stripman, hoe meer kunst hoe meer vreugd 😉

    Beantwoorden
  28. Verbaast
    net zo als Aad, maar hij is de deur uit!
    Groet van Ragfijn

    Beantwoorden
  29. Kunst moet je altijd steunen

    Beantwoorden
  30. Fijn Rag!;)
    Krek Paco:)

    Beantwoorden
  31. Marijke van der Scheer

    Goed initiatief! Kunst en cultuur horen bij het leven; als adem van het bestaan. 🙂

    Beantwoorden
  32. ik heb net mijn TV buiten gegooid om zelf meer met cultuur bezig te zijn !
    kusje,
    Bert

    Beantwoorden
  33. Marijke: hoop dat het lukt!
    Bert: :))

    Beantwoorden

  34. Robert Long:
    "Het is allemaal angst", zoals ik zojuist een reactie van jou zag.
    "Wie het meeste angst heeft, heeft vaak `t minste te vrezen", zingt Long.

    Beantwoorden
  35. Nu ingelogd. Annet, ik kreeg vandaag per mail van iemand een foto met drie van zulke labradors op een bank. Ongeveer dezelfde bank als jij hebt. Heel toevallig!
    Bloemenbankgroets!

    Beantwoorden
  36. Hee Annet. Nu mopper je altijd op me dat ik geen stukjes schrijf en dan schrijf ik opeens veel en dan ben je er niet! Wo bist du?

    Beantwoorden
  37. Summer, de allerhardste schreeuwers zijn dikwijls het bangst, indeed. Van hondjes moet je houden, dat is de mens verplicht aan deze wolven, bloeigroet terug!
    K. oi mopper ik? Het gaat altijd over Omraam dat bedoellik en ik ben hier niet zo vaak…..ik kom eraan…..

    Beantwoorden

Geef een reactie

