RSS Feed

BANK IN CRISIS IN GIETERVEEN

Geplaatst op

foto

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Ja ik ook Bart:))
    Ik kan het wel zo laten dat het Bartje is in zijn aardbeimandje maar deze mooie rooie is van het internet…..maar geweldig hè….
    Als een knikkertje Dianne
    psidonefagone:)
    Oliphant, ook mooi Chiel en dank je voor je reactie:)

    Beantwoorden
  2. Ja. leuk!
    Crisis of retro?
    Wat scheelt het!
    Als tie maar lekker zit!
    gr eva

    Beantwoorden
  3. Haha, een persoons-(kats-)verwisseling…ach, hij ligt er mooi bij, dat is zeker! :))

    Beantwoorden
  4. :))Eva, zo is het maar net
    Het is wel een look-a-like, de scheet:))

    Beantwoorden
  5. Ha ha!! Heel zielig ja;0)

    Beantwoorden
  6. Ja daar zit je dan en belt er ook nog iemand aan de deur of je mee wilt doen. Maar nu iets anders. Ik heb een banner gemaakt voor 8 maart Vrouwendagblog.%C2%94http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tempest/28364/Image/vrouwendag.jpg%C2%94
    Doe jij ook mee?

    Beantwoorden
  7. Héé Zintuigje, sjielig hè:)
    Martin, ik denk dat ik wel meedoe, de rebel in me wordt meteen wakker:)

    Beantwoorden
  8. bank in crisis, de vraag is hoe staat ie in de markt(plaats).nl Misschien voor een schandalig dure overname voor andere crisislijers?

    Beantwoorden
  9. Kermi, wij lijden niet
    zijn blij met wat we wel hebben
    en dat is o.a. een deurgezakte bank:)

    Beantwoorden
  10. Begrepen, jullie be(leiden) de crisis

    Beantwoorden
  11. Ik constateer slechts, dat hierop is geleefd. Geweldig….! Ik mag hopen, dat deze bank getuige is geweest van extreem veel (plezierige) oefeningen. Dit fenomeen valt bij mij onder het hoofdstuk uitnutting der zaken…

    Beantwoorden
  12. Nou dat valt toch tegen Paul:)
    Het is wel een bank vol gedachten gedaan en zieleroerselen en van slaapgenot van mens en kat en nu vooral de gouden rivierhond’s plek waar wij samen kroelen:))

    Beantwoorden
  13. Het lijkt me Fortis wel – links de Belgische afdeling, rechts de Nederlandse … 🙂

    Beantwoorden
  14. A C T U A L I T Y

    Zo te zien is bij deze Recht Bank
    erg veel ondervraagd..omdat er
    veel ‘Zittingen’ waren!!………

    Beantwoorden
  15. Haha en hihi Bert en Actuality
    van de familie Spits!
    :))

    Beantwoorden
  16. Ingrid van den Bergh

    Woordspeling: door de bank genomen en gezakt.
    Leuk stofje;-))

    Beantwoorden
  17. toch ziet-ie er heel gezellig en nog steeds betrouwbaar uit 😉

    Beantwoorden
  18. Paul Delfgaauw

    @Annet,
    Pst! Off-topic, een beetje.
    (Naar aanleiding van Marie-Bernadette)
    Zo te zien heb jij weer andere – goede! – kwaliteiten… 😉
    Groet van mij!

    Beantwoorden
  19. Dank Ingrid;)
    Dank Gala~)
    Dank Paul, ik dacht dat ik een flink eind op weg was maar dit slaat alles. Hoger kun je niet komen volgens mij…..Groet terug…..

    Beantwoorden
  20. Helaas vergane glorie…
    Maar `t is te zien dat het ooit een heel mooie bank geweest is.
    Huisdieren…. herkenbaar door de bank genomen..
    Groetens!Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  21. Summer: er ligt alweer een lap over
    als nieuw……het is een echte
    leefbank……groetsels!

    Beantwoorden
  22. Harry C.A.Daudt

    @Annette…verkopen die bank?
    opbrengst…op de bank zetten?
    Ben je gek,meid;vaas met tulpen aan weerszijden maakt ‘idylle’ compleet.
    -groetvandichterbijgrave-

    Beantwoorden
  23. Wat een leuk idee Harry:)

    Beantwoorden
  24. Bewijst maar weer eens dat je niet te lang op je geld moet zitten…………….:)

    Beantwoorden
  25. Indeed Mrs. Steed…Mieke:))

    Beantwoorden
  26. @Annet, dáárvoor is de
    "grand foulard" uitgevonden.
    Een bank zegt misschien ook veel over zijn/haar beZITster…?
    In dit geval een bloemrijk persoon, in meerdere opzichten:)))
    Groetenbloempjes..

    Beantwoorden
  27. Misschien leuk om een foto van na de restauratie te plaatsen… Ik schreef je over die drie labradors op een gebloemde bank. Bij nadere beschouwing bleken dat: een witte Pyrenese berghond, een labrador en een ietwat ruigharige grote bastaardhond. Van de laatse is het baasje afgelopen kerst overleden. Niemand bekommert zich om de hond, die elke godganse dag voor de deur van het huisje naar z`n baasje zit uit te kijken. Elke avond gaat hij naar een naburige boerderij en glipt daar binnen, om mee te eten met de nadere honden en zich van een warme slaapplaats te verzekeren. Hij kruipt zowaar bij de andere honden( waarvan een ook is komen aanlopen..berggebied in Italië…) op de bank.
    `s Morgens, na de bak brokken vertrekt hij weer naar `t huis van z`n overleden baasje. Trouw als een hond…Reactie is geredigeerd

    Beantwoorden
  28. Summer, ontroerend over de hondjes….
    het is hier zo grauw en grijs
    no inspiration at all….en ik schreef al zo vaak het grijs van me af…….
    Groets van Annet de grijsexpert…..

    Beantwoorden
  29. Lieve diervriendelijk Annet, de ´grijsexpert´ik wil je opvrolijken met wat zonnige inspiratie. Het gras lijkt soms wel elders groener maar is ook niet altijd zo. Het is een wisselwerking, zoals met alles. Plus/min, up/down, dag/nacht,regen-zon…. maar het mag weleens een tijdje langer up zijn. Het lijkt of de hele wereld zucht onder de uitvloeisels van de crisistijden. Maar, alles sal reg kom en daar hopen we dan maar op.
    Groets van
    Summer
    waar het gras ook wel groener kan.
    Annet, ik gun je voor heel spoedig veel VOORJAARSZON!!!!!

    Beantwoorden
  30. Super.
    En: ..poezendag ter kennis genomen.

    Beantwoorden
  31. Summer….
    Maria…..

    Beantwoorden

Geef een reactie

