RSS Feed

REKENING HOUDEN MET ELKAAR, kleine moeite klein gebaar

Geplaatst op

Te vaak onderschatten we de waarde van een klein gebaar. Een
glimlach, een vriendelijk woord of een luisterend oor; ze kunnen een leven
totaal veranderen.

Bron: http://www.dagelijksegedachte.net

Spirilandschap

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. vroeger kon je hier makkelijk
    iets veranderen in je log
    maar nu?

    ik weet het niet…wachten op de techneut….

    stom dat ik zo weinig inzicht heb in techniek en zo weinig geduld ook

    bij mij moet het niet stuken maar vloeien, stromen………

    Beantwoorden
  2. Hoi Annet,ik ben het helemaal met je eens.
    Soms is er maar een kleinigheidje nodig om van de dag ,een dag met een gouden randje te maken.
    lieve groetjes

    Beantwoorden
  3. Marjo, dank je, het is niet van mij en ik krijg de site ook niet aanklikbaar.

    Ik mail je nog…..

    groetke Annet

    Beantwoorden

Geef een reactie

