RSS feed

Niets zoets in het vooruitzicht

Geplaatst op

Geen vooruitgang in het nieuw verworvene
Alles zal zo blijven zoals het is, niets nieuws,
stilstand, schrapen op de plek, wortelen, aanslaan,
groeien of krimpen, verleppen misschien.

Je aanpassen, inkeren, jezelf opeten, verteren,
indrogen, dorre tranen, een grijze buik.

Het leven is een valkuil van zichzelf.

Grolloo_boom17

foto: de bossen van Grolloo

Of zie ik daar iets rondspringen?
Een klein gefladder in de struiken?

Wat ruist daar door het struikgewas.
Lachen op de plaats.
Een ijzeren muil.

Ik dek mijn ogen toe.
En hoor je donker.

Annet xa9

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. Prachtig Annet

    Beantwoorden
  2. Heerlijk om te lezen en nog een tijdje mee te nemen in mijn hoofd met een sprank hoop op iets onverwachts, iets heerlijks..

    Beantwoorden
  3. Marijke: raar hè, dan ben ik somber en al schrijvende word ik toch nog vrolijk:)

    lfs

    Beantwoorden

Geef een reactie

