RSS Feed

DE DAGELIJKSE GEDACHTE

Geplaatst op

De overeenkomst tussen alles geloven en niets geloven, is dat je in beide gevallen niet hoeft na te denken.

Alfred Korzyb (ingestuurd door: M. Verbeek, Alkmaar)

Moest lachen en dacht tegelijkertijd ‘is dat nou wel zo?’

Vogel_met_ei

Over Annette

Bezield stofje in de kosmos/dichterlijk fotograferend tekenares Leef bewust en vanuit m'n hart......

»

  1. hoihoi….leuke weblog;)
    ik ga je toevoegen met lieve groetjes van mij..;))

    Beantwoorden
  2. Hoi Annet, ik heb daar een ander idee over. Ik ben als kind “gelovig” opgevoed, en ben minder gaan geloven naarmate ik meer nadacht en meer te weten kwam. Als zich nu iets aan mij voordoet, geloof ik het bij voorbaat niet, totdat ik voldoende heb nagedacht om te kunnen besluiten of ik het (tot nader order?) kan geloven of niet…

    Beantwoorden
  3. Nou moet ik toch eens iets gaan ondernemen om goed te reageren. Ik krijg de reacties niet per mail thuis namelijk. Jullie wel?

    Lieve groetjes aan Vlinder

    Niclas: eigenlijk denk ik er ook anders over:) zit tegenwoordig net als heel vroeger niet meer zo in m’n ratio maar meer in m’n gevoel. En dat voelt best prettig:)

    Beantwoorden

Geef een reactie

